Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Nieuws » Stemmen?!?! (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Stemmen?!?!
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
En gaan jullie ook allemaal weer stemmen? Weer makkelijk een keuze kunnen maken of toch niet?
Ik ga maar ff wat stemwijzers invullen enzo, want heb zelf echt geen idee (mede dordat ik weinig interesse heb ik die politiek)

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik weet het ook helemaal niet. Ik wil wel stemmen, want je stem bepaald toch uiteindelijk hoe het met dit land zal gaan. Maar wat ik zou het niet weten.
Misschien wel de vvd, want dan mogen we 130 over de snelweg [Wink] of misschien wel de partij van het feest [emot-angel]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Er zijn nu weer genoeg leuke debatten op TV,
leer je veel van over de inhoud van de partijen.
Gister op 2vandaag was errug leuk,
vanavond ook weer meen ik..

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik hoorde vandaag wat leuks:

Jan Peter Balkenende deed vandaag mee aan een debat op een middelbare school tegen scholieren. Echter aan het eind bleek JP alleen maar vaag te doen, en niet echt antwoord te geven. De winnaar van het debat was dus ook een 13 jarige jongen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Voor lul.... [blink]

Las vandaag dat Halsma van GL ook wel geblowd heeft, en dat ze ook wel eens cocaine en xtc had geprobeerd, maar dat durfde ze niet meer omdat ze het zo LEKKER vond en bang was dat ze VERSLAAFD zou raken... [smoke]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja ik mag dan wel niet stemmen, maar vindt t toch altijd ff leuk om te kijken waar ik uit kom volgens die stemwijzers en dat was dit x LPF bovenaan

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
Ja ik mag dan wel niet stemmen, maar vindt t toch altijd ff leuk om te kijken waar ik uit kom volgens die stemwijzers en dat was dit x LPF bovenaan

Grappig. Via welke site heb je de stemwijzer gedaan? Wil toch ook wel weten waar ik op uit kom.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik weet het al op wie ik ga stemmen [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ik weet het al op wie ik ga stemmen [Big Grin]

ja en dat mag zijn.......

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Grappig. Via welke site heb je de stemwijzer gedaan? Wil toch ook wel weten waar ik op uit kom.

hier heb ik em gewoon gedaan

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hmm:

Stemadvies

Lijst Pim Fortuyn
PvdA
Leefbaar Nederland
D66
VVD
SGP
GroenLinks
CDA
SP
ChristenUnie

-Wat moet ik nu kiezen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Hmm:

Stemadvies

Lijst Pim Fortuyn
PvdA
Leefbaar Nederland
D66
VVD
SGP
GroenLinks
CDA
SP
ChristenUnie

-Wat moet ik nu kiezen?

Dat lijstje ping-pongt lekker van links naar rechts [Big Grin]

Wellicht is het een overweging om te kijken naar potentieele coalities.

Als de PvdA het grootst wordt zal er vermoedelijk een linkse coalitie ontstaan. Het CDA zal pas meedoen als hun programma nagenoeg 1 op 1 overgenomen wordt. De verschillen zijn echter zo groot dat een linkse coalitie waarschijnlijker is.

Als het CDA de grootste wordt moeten ze ook wel shoppen bij de PvdA. Waarschijnlijk komen ze dan toch bij de VVD uit, maar die zullen dan wel weer hardball spelen.

Als één van deze coalities duidelijk jou voorkeur heeft weet je waarop je moet stemmen.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Hmm:

Stemadvies

Lijst Pim Fortuyn
PvdA
Leefbaar Nederland
D66
VVD
SGP
GroenLinks
CDA
SP
ChristenUnie

-Wat moet ik nu kiezen?

haha jouw uitkomst is wel beetje vreemd ja, maar ik zou dan gewoon op de partij stemmen waarbij jouw belangrijkste punten aansluiten. en dat kun je mooi zien op die site d8 ik zo.

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van LilWiz:
ik weet het al op wie ik ga stemmen [Big Grin]

ja en dat mag zijn.......
Ik ga ff kijken wat er uit de test komt en zal wel kijken of mijn stem overeenkomt met die van de test...

...vlieg toch gauw op met die test. Waarom komt bij mij LPF bovenaan. Daar stem ik dus niet op he

[ 15.01.2003, 20:35: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ga 4 stemwijzers invullen, en dan maar kijken wat eruit komt....weet het anders ook niet

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS