geplaatst
En gaan jullie ook allemaal weer stemmen? Weer makkelijk een keuze kunnen maken of toch niet? Ik ga maar ff wat stemwijzers invullen enzo, want heb zelf echt geen idee (mede dordat ik weinig interesse heb ik die politiek)
geplaatst
Ik weet het ook helemaal niet. Ik wil wel stemmen, want je stem bepaald toch uiteindelijk hoe het met dit land zal gaan. Maar wat ik zou het niet weten. Misschien wel de vvd, want dan mogen we 130 over de snelweg of misschien wel de partij van het feest
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
Er zijn nu weer genoeg leuke debatten op TV, leer je veel van over de inhoud van de partijen. Gister op 2vandaag was errug leuk, vanavond ook weer meen ik..
Jan Peter Balkenende deed vandaag mee aan een debat op een middelbare school tegen scholieren. Echter aan het eind bleek JP alleen maar vaag te doen, en niet echt antwoord te geven. De winnaar van het debat was dus ook een 13 jarige jongen.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
Las vandaag dat Halsma van GL ook wel geblowd heeft, en dat ze ook wel eens cocaine en xtc had geprobeerd, maar dat durfde ze niet meer omdat ze het zo LEKKER vond en bang was dat ze VERSLAAFD zou raken...
geplaatst
Ja ik mag dan wel niet stemmen, maar vindt t toch altijd ff leuk om te kijken waar ik uit kom volgens die stemwijzers en dat was dit x LPF bovenaan
quote:Origineel van vitamin: Ja ik mag dan wel niet stemmen, maar vindt t toch altijd ff leuk om te kijken waar ik uit kom volgens die stemwijzers en dat was dit x LPF bovenaan
Grappig. Via welke site heb je de stemwijzer gedaan? Wil toch ook wel weten waar ik op uit kom.
Dat lijstje ping-pongt lekker van links naar rechts
Wellicht is het een overweging om te kijken naar potentieele coalities.
Als de PvdA het grootst wordt zal er vermoedelijk een linkse coalitie ontstaan. Het CDA zal pas meedoen als hun programma nagenoeg 1 op 1 overgenomen wordt. De verschillen zijn echter zo groot dat een linkse coalitie waarschijnlijker is.
Als het CDA de grootste wordt moeten ze ook wel shoppen bij de PvdA. Waarschijnlijk komen ze dan toch bij de VVD uit, maar die zullen dan wel weer hardball spelen.
Als één van deze coalities duidelijk jou voorkeur heeft weet je waarop je moet stemmen.
haha jouw uitkomst is wel beetje vreemd ja, maar ik zou dan gewoon op de partij stemmen waarbij jouw belangrijkste punten aansluiten. en dat kun je mooi zien op die site d8 ik zo.