Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Films » 8 Mile (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: 8 Mile
Th@Speedpuppet
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Th@Speedpuppet     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heb veel slechte films gezien, maar deze staat toch echt bijna aan de top [Confused]

--------------------
(plaatje verwijderd, veel te groot)
"The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe is that it has never tried to contact us."

Berichten: 14 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Th@Speedpuppet:
Heb veel slechte films gezien, maar deze staat toch echt bijna aan de top [Confused]

Welke staat dan aan de top?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Th@Speedpuppet:
Heb veel slechte films gezien, maar deze staat toch echt bijna aan de top [Confused]

Welke staat dan aan de top?
Pulp Fiction bij mij,...

(nu krijg ik het weer....  -

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Th@Speedpuppet
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Th@Speedpuppet     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Th@Speedpuppet:
Heb veel slechte films gezien, maar deze staat toch echt bijna aan de top [Confused]

Welke staat dan aan de top?
Pulp Fiction bij mij,...

(nu krijg ik het weer....  -

Ik bedoelde wel de top van de slechtste films.

Pulp Fiction staat bij mij ook bovenaan ongeveer

--------------------
(plaatje verwijderd, veel te groot)
"The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe is that it has never tried to contact us."

Berichten: 14 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik bdoel ook de top van slechtste films...  -

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
8 mile lijkt me nou echt helemaal niks...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van gekkie:
ik ben nu de goeie aan het downen [Confused]

Wat voor rip ben je dan nu aan het downloaden..als ik zo vriendelijk mag vragen
zo daar vraag je weer wat, ik ben echt een kneus met rip's of hoe dat ook mag heten, ik heb er geen verstand van, ik use kazaa zeg maar

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van gekkie:
zo daar vraag je weer wat, ik ben echt een kneus met rip's of hoe dat ook mag heten, ik heb er geen verstand van, ik use kazaa zeg maar [/QB]

Nou dan hoop ik voor je dat je dat einde wel fatsoenlijk heb...want ier is ie dus niet volledig
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gekkie
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gekkie   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou nu is wel goed idd, alleen duurt ie een half uur tekort [blink]

--------------------
melk met smaak, "banaan"

Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS