geplaatst
Duidelijk de film van het moment denk ik, ben hem nu aan het downloaden. Aangezien de verbinding hier zo traag als dikke strond is op het moment vraag ik me af ik morgen kan zeggen dat ik hem gezien heb, maarrrrrrrrr dat houdt dus ook in dat als ik morgen niet kan kijken, Berry naar de Bioscoop is gerammeld.
Ik moet hem dus gewoon zien.
3 toppers in dit leven
techno hardstyle EMINEM
-------------------- melk met smaak, "banaan" Berichten: 56 | Plaats: new hennep | Geregistreerd: Jan 2003
| IP: Gelogd |
geplaatst
Ik hoorde dat ie nogal tegen viel. Maar ik wil hem ook wel zien, want het lijkt me een goeie film. Laat iig even weten hoe die was
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
k wil hem al 3 dagen kijken maar het komt er niet van...
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van gekkie: ik ben nu de goeie aan het downen
Wat voor rip ben je dan nu aan het downloaden..als ik zo vriendelijk mag vragen
geplaatst
Deze film is wack...ik vid hem persoonlijk wel goed..ik ben al een tijd uit de hiphop scene..maar toch kon ik de draad zo weer oppakken..zijn lyrics in de film zijn mega strak! Hij dist zelf Xzibit helemaal uit die film en op het einde dan gooit ie me er toch wat lyrics heen en weer..echt meesterlijk die lyrics..
Als je van freestyle hiphop houdt dan is het een aanrader..Alleen jammer van mijn eindbattle dat ik die niet had op mijn scherm Klote svcd
quote:Origineel van LilWiz: ook deze film komt weer naar mij tot als SVCD formaat
Geen dank he
Maar ik hoor van iedereen dat dat laatste zo hoort, of was het nu toch fout???
Nope hoort niet heb net van een klasgenoot gehoord. En als ik aan hem had gevraagd voor die film dan had ik hem wel compleet gehad maar was dan wel DiVX
quote:Origineel van LilWiz: En als ik aan hem had gevraagd voor die film dan had ik hem wel compleet gehad maar was dan wel DiVX
Wat is er mis met DivX?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
Omdat ie 5 min korter is, of omdat het echt een rot einde is?