Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Waar erger jij je aan?

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Waar erger jij je aan?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nederlanders storen zich in toenemende mate aan geluidsoverlast veroorzaakt door auto's. Dat blijkt uit cijfers die het CBS maandag bekendmaakte over 2002.

In 2002 zei een op de drie Nederlanders last van auto's te hebben. Uit eerder onderzoek van het CBS naar geluidshinder in 1997 bleek dat nog maar een kwart van de bevolking zich hieraan stoorde.

Uit het onderzoek blijkt dat een op de vijf inwoners wel eens last heeft van herrie van de buren. Datzelfde percentage Nederlanders stoort zich aan geluidshinder van vliegtuigen. Zeven procent van de Nederlanders ergert zich aan het geluid van trams en treinen terwijl 4 procent aanstoot neemt aan geluid van bedrijven in de buurt. Ten opzichte van 1997 zijn deze cijfers nauwelijks veranderd.

Het onderzoek laat zien dat de stankoverlast de afgelopen jaren is afgenomen. Tien procent van de bevolking zegt in 2002 last te hebben van mestgeur. In 1997 was dit nog 14 procent. Ook over de stank van open haarden en bedrijven werd in 2002 minder geklaagd. Zeven procent van de stankklachten heeft betrekking op uitlaatgassen van auto's.

Vooral inwoners van grote steden klagen over geluids- en stankoverlast. In sterk verstedelijkte gebieden heeft ruim de helft van de bevolking last van lawaai veroorzaakt door verkeer en industrie. Ruim een kwart van de stedelingen stoort zich aan burengeluiden. Vijftien procent van de stadsbewoners heeft last van verkeersstank tegen slechts 2 procent van de plattelandsbevolking.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik erger me mateloos aan het feit dat als het precies 6 uur (etenstijd is) dat mijn buren dan gaan lopen kloppen boren en zagen eg waar alsof ze bevers met n nachtritme zijn.

en ik haat het gedrag in mensen als ze niet eerlijk zijn, als ze liegen, of als ze vreemdgaan. Want echt, als ik dat merk!!!!

dikke kusssssssssss natas btw lil wiz ik ook van jou [Wink]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Waar erger ik me aan ff denken: geen eerlijkheid, zeuren aan me kop als het antwoord NEE is, steeds mij lastigvallen terwijl ik dat niet wil..uhhhh meer weet ik ff niet

ik ook van jou Natas..maar dat wis je al toch [Wink]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Waar ik me echt enorm aan kan ergeren zijn arrogante mensen, mensen die denken dat ze beter zijn dan de rest, jag. Verder erger ik me aan mensen die altijd gelijk moeten krijgen terwijl ze dat niet hebben. En natuurlijk nog krijsende kinderen enzo, maar ik beperk mn lijstje anders wordt het zo'n lang stukje [Wink] EN nu niet denken dat ik lastig ben hoor [Razz]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Waar ik me echt enorm aan kan ergeren zijn arrogante mensen, mensen die denken dat ze beter zijn dan de rest, jag. Verder erger ik me aan mensen die altijd gelijk moeten krijgen terwijl ze dat niet hebben. En natuurlijk nog krijsende kinderen enzo, maar ik beperk mn lijstje anders wordt het zo'n lang stukje [Wink] EN nu niet denken dat ik lastig ben hoor [Razz]

ja hier ook wel arrogante mensen en mensen die menen dat ze wat zijn.. [puke] Denk hierbij aan mensen die in een discotheek staan waar het 40 graden onderhand is en dan staan hundaar met hun sjaal om..spijkerjasje met de kraag omhoog en dan 1 hele pot gel in hun haar bah [puke] sorry hoor maar dat soort mensen haat ik gewoon...doe es normaal dan ben je al gek genoeg [Confused]

En verder Tam ebn jij helemaal niet lastig...ik kan dat makkelijk aan van je
[Big Grin] [Big Grin]

[Kiss]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
Verder erger ik me aan mensen die altijd gelijk moeten krijgen terwijl ze dat niet hebben.

Dan zul je je niet aan mij ergeren, aangezien ook namelijk altijd wel gelijk heb [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Sweetammy:
Verder erger ik me aan mensen die altijd gelijk moeten krijgen terwijl ze dat niet hebben.

Dan zul je je niet aan mij ergeren, aangezien ook namelijk altijd wel gelijk heb [Wink]
Aan jou erger ik me ook nie hoor [Wink] maar of je altijd gelijk heb, dat betwijfel ik [Wink]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
mijn antw. wordt overgeslagen [cry] [cry]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
mijn antw. wordt overgeslagen [cry] [cry]

Wat zou je dan willen dat erover gezegd zou worden?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hier NiMS:

quote:
Origineel van LilWiz:

En verder Tam ben jij helemaal niet lastig...ik kan dat makkelijk aan van je
[Big Grin] [Big Grin]

[Kiss]


Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Hier NiMS:

quote:
Origineel van LilWiz:

En verder Tam ben jij helemaal niet lastig...ik kan dat makkelijk aan van je
[Big Grin] [Big Grin]

[Kiss]


Ik kan hier niets over zeggen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
whahahha hoezo compromis, heb ik t mis dan?

nee joh mensen die in de dicotheque zonodig met n sjaal om moeten staan omdat dat mode WAS ik herhaal WASSSSSSSS die moeten dat helemaal zelf weten. maar ik ga wel opmerkingen maken van: " ja....idd erg koud hier ja...."

al zo vaak gedaan en al zo vaak oorlog gekregen....... heerlijk [Wink]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
whahahha hoezo compromis, heb ik t mis dan?

nee joh mensen die in de dicotheque zonodig met n sjaal om moeten staan omdat dat mode WAS ik herhaal WASSSSSSSS die moeten dat helemaal zelf weten. maar ik ga wel opmerkingen maken van: " ja....idd erg koud hier ja...."

al zo vaak gedaan en al zo vaak oorlog gekregen....... heerlijk [Wink]

Ja daar zie ik je wel voor aan ja dat jij dat gaat zegge [Big Grin]

[Kiss] voor jou

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Iritante mensen, daar kan ik me zo enorm aan ergeren.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS