Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Hoe zou de wereld eruit zien als....

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Hoe zou de wereld eruit zien als....
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Sinds een tijdje vraag ik me wel es af hoe zou het op de wereld eruit zien als jij er niet meer was.
Bedoel hiermee te zeggen: Missen je vrienden je? Wat doen hun nu zonder jou allemaal? Allemaal van dat soort dingen

Sorry van dit rare onderwerp maar het leek me wel es interessant hoe jullie erover dachten/denken.

Zo laat maar komen:

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mensen worden herdacht tot er niemand meer is om je te herdenken. Vergeten wordt je dus nooit. Gemist alleen de eerste tijd.

Uiteindelijk en misschien pas na vele jaren pakken nabestaanden toch altijd weer de draad op. Meestal beetje bij beetje.

Iemand verliezen wordt volgens mij gezien als een groot onrecht: "Waarom hij/zij, waarom nu!?"

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mee eens!
Je wordt heus niet vergeten, en ook wel herdacht....
Ik hoop niet dat jullie mij hoeven herdenken hoor...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wat je ook wel wil weten is wat je nu precies voor iemand anders betekend. Van je partner / ouders weet je het wel, maar van je vrienden eigenlijk niet echt, want daar heb je het nooit over.

Wel raar eigenlijk vinden jullie ook niet?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vraag je je wel is af wie er allemaal op je begrafenis zouden komen als je dood zou zijn? Zouden dit dan ook mensen zijn van wie je het niet verwacht en mensen van wie je het wel verwacht die dan niet komen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS