Dit is onderwerp Bestaat de perfecte man / vrouw? in forum Liefde bij Goedzo?! NiMS Forum.


Om dit onderwerp te bezoeken gebruik deze URL:
http://forum.goedzo.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi/ubb/get_topic/f/28/t/000045.html

Gereageerd door NiMS op :
 
Zie titel.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Heb hier al antw. opgegeven maar wil het nog wel een keer doen voor je: JA ZE BESTAAT ECHT VOOR ME
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Heb hier al antw. opgegeven maar wil het nog wel een keer doen voor je: JA ZE BESTAAT ECHT VOOR ME

Je bent haar tegen gekomen dan? En zo ja, waaraan weet je dan dat het de perfecte vrouw is?
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik hoef geen namen te horen pat, maar meer het volgende:
Hoe weet je dat het de perfecte vrouw is? In mijn ogen bestaat de perfecte vrouw namelijk niet. Dus ik ben benieuwd waarom diegene de perfecte vrouw is.
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
Aan de eigenschappen en hoe ze zich gedraagd
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van LilWiz:
Aan de eigenschappen en hoe ze zich gedraagd

Maar ik kan me niet voorstellen dat ze geen enkele eigenschap heeft die jij niet leuk vind. Ze zal vast wel is een keer zeuren of ergens geen zin in hebben, of wat dan ook.

Wanneer ken je iemand goed genoeg om te weten dat deze perfect is?
 
Gereageerd door LilWiz op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Aan de eigenschappen en hoe ze zich gedraagd

Maar ik kan me niet voorstellen dat ze geen enkele eigenschap heeft die jij niet leuk vind. Ze zal vast wel is een keer zeuren of ergens geen zin in hebben, of wat dan ook.

Wanneer ken je iemand goed genoeg om te weten dat deze perfect is?

Nee was maar een geintje NiMS...
ik zal nu ff eerlijk antwoorden hierop:
Voor mij bestaat er geen perfecte vrouw...als ik aan eisen moet voldoen dan blijft er nix over...dus ik ga niet uit van een perfecte vrouw...geef mij maar een normaal iemand waarmee je kan lachen. huilen, om elkaar geven enzovoorts.
Plus als je de perfecte vrouw zoekt dan kun je lang wachten want die vindt je NOOIT..uitgezonderd je dromen
 
Gereageerd door Budha op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Aan de eigenschappen en hoe ze zich gedraagd

Maar ik kan me niet voorstellen dat ze geen enkele eigenschap heeft die jij niet leuk vind. Ze zal vast wel is een keer zeuren of ergens geen zin in hebben, of wat dan ook.

Wanneer ken je iemand goed genoeg om te weten dat deze perfect is?

Als je een vrouw wilt die nooit zeurt en altijd zin heeft moet je naar de hoeren gaan [Wink]

Maar ook vervelende eigenschappen kunnen hun charme hebben. Het ligt eraan hoe jij ermee omgaat.

"Beauty lies in the eye of the beholder"
 
Gereageerd door NiMS op :
 
quote:
Origineel van Budha:
Als je een vrouw wilt die nooit zeurt en altijd zin heeft moet je naar de hoeren gaan [Wink]

Maar ook vervelende eigenschappen kunnen hun charme hebben. Het ligt eraan hoe jij ermee omgaat.

"Beauty lies in the eye of the beholder"

De perfecte vrouw voor mij is in ieder geval er geen eentje waarvoor ik zou moeten betalen. Ik denk eerder dat je moet zoeken naar een vrouw waar beiden zichzelf kunnen zijn. Zodra je je zelf niet meer kan zijn in een relatie, denk ik dat de relatie niet goed (meer) is.
 
Gereageerd door Maria op :
 
Net zo min als de perfecte vrouw niet bestaat moet ook de perfecte man nog uitgevonden worden.

En wat is perfect? Wat jij leuk en perfect aan een man/vouw vindt kan een ander wel helemaal niets vinden.

Zoek een relatie waar je je fijn en gelukkig bij voelt. Mischien heb je dan niet de perfecte man/vrouw maar wel de perfecte relatie voor jou.
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
De perfecte persoon bestaat gewoon niet. Wel ben ik van mening dat een persoon voor iemand perfect kan zijn, terwijl andere dat dan juist helemaal niet vinden. Maar ja het is maar goed dat niemand perfect is, de schoongheidsfoutjes en afwijkingen maken een persoon juist zo leuk, uniek en speciaal.

[Kiss]
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Ik denk wel dat ie bestaat. Het is maar net wat je definitie van perfect is.
 
Gereageerd door Sweetammy op :
 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik denk wel dat ie bestaat. Het is maar net wat je definitie van perfect is.

Maar omdat iedereen een andere defenitie van perfect zijn heeft, dnek ik niet dat die bestaat
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Daarmee kan er dus wel een perfect iemand voor je zijn. Want in jouw ogen is ie dan perfect toch?
 
Gereageerd door misterm op :
 
hmm neej die bestaat niet want op begin is alles perfect en daarna zijn er tog dingen waar je je aan gaat irriteren betekend niet dat meteen uit gaan of zo maar niemand is perfect..
 
Gereageerd door Mar op :
 
De Perfecte Man, Bestaat niet.. (Voor even Misschien wel) Al willen Vele dat nog niet inzien, We zijn altijd op zoek naar iets beters.. Waarschijnlijk lijkt het mij niet eens leuk om n Perfect iemand te Zijn of te hebben, Alles is goed aan die persoon dan zou het betekenen dat je nooit ruzies,discussies ect zou hebben.. Neem genoegen met iets kleins..!
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Je kan je ook het volgende afvragen:
In je ogen bestaat de perfecte man / vrouw niet omdat je namelijk zelf ook niet perfect bent. Er is altijd wel iets te vinden dat niet goed is, maar volgens mij komt dat eigenlijk door jezelf.

Volgens mij als je je partner volledig hebt geaccepteerd, dan ben je de perfecte man / vrouw tegen gekomen.
 
Gereageerd door misterm op :
 
jaah ok maar liefde maakt blind he...
 
Gereageerd door NiMS op :
 
Nee, verliefdheid maakt blind. Liefde maakt het moeielijk.
 
Gereageerd door misterm op :
 
haha okeej [Razz]
 


Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS