quote:Origineel van Sweetammy: Nou pat moet je toch maar eens kortere smsjes sture he
Doe me best Tam, maar ja je kent me he....hele verhalen waarvoor een sms te klein is
| IP: Gelogd |
geplaatst
HAhahaha ach nog paar daagjes en dan kan je alles irl vertelle
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
quote:Origineel van Sweetammy: HAhahaha ach nog paar daagjes en dan kan je alles irl vertelle
ja ik kijk er nu al naar uit tam...alleen ben bang dat het nog te weinig is Maar we gaan zekers bijpraten ja
geplaatst
leuk zo'n verjaardag waar kni bij kan zijn...
altijd fijn om n waardeloze vriendin te zijn lalala
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Maarruh pat wel rekeoing houden met mn taalgevoeligheid he
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
hmm maar heeft ze dat zonder woordenboek gedaan of met en en dan nog ik sms ook snel maar of ik dat haal ik weet niet eigenlijkl ook geen behoefte aan haha
-------------------- Mag ik van jou de honing? Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004