geplaatst
Schrijf je het ook zo djuna? Ik vind het wel een leuke naam hoor.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van NiMS: Schrijf je het ook zo djuna? Ik vind het wel een leuke naam hoor.
ik vind het ook wel een leuke naam.. wel apart alleen.. het is in ieder geval geen "modenaam".. ik moet het trouwens wel 10 keer herhalen voordat mensen het zelf kunnen uitspreken..
-------------------- How low can you go.. Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
geplaatst
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Origineel van NiMS: We zullen het wel zien. Kunnen we nu verder over jouw nasty ged8-es.
Denk jij wel is na over sex met een andere vrouw --------------------------------------------------------------------------------
Nou nee, Dat is wel het laatste waaraan ik denk!!
Berichten: 379 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004
quote:Origineel van NiMS: Schrijf je het ook zo djuna? Ik vind het wel een leuke naam hoor.
ik vind het ook wel een leuke naam.. wel apart alleen.. het is in ieder geval geen "modenaam".. ik moet het trouwens wel 10 keer herhalen voordat mensen het zelf kunnen uitspreken..
Hoe spreek je het dan uit? djoena?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002