Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Mickey Mouse-tekenaar overleden

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Mickey Mouse-tekenaar overleden
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De prominente Disney-tekenaar John Hench is op 95-jarige leeftijd in Californië overleden. Dat heeft de Walt Disney Company vrijdag bekendgemaakt.

John Hench bezweek aan een hartaanval. Hij werkte sinds 1939 voor het entertainmentconcern. Hij was één van de tekenaars van films als Dombo, Peter Pan en Fantasia. De meeste bekendheid verwierf Hench als de officiële tekenaar van Mickey Mouse-portretten.

Disney-topman Michael Eisner noemde Hench 'een onmisbare creatieve kracht'. ,,Hij heeft mij en vele anderen de essentie van het Disney-erfgoed bijgebracht.''

Na de dood van Walt Disney in 1966 werd Hench verantwoordelijk voor de bouw in 1971 van het pretpark Disney World in Florida. Hij was ook een van de ontwerpers van Tokio Disneyland, dat opende in 1982.

Voor de speciale effecten in de film 20.000 Mijlen onder de Zee kreeg Hench in 1955 een Oscar.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik lees nog steeds iedere week de donald duck [Smile] ik kan er geen genoeg van krijgen.

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Evelien:
Ik lees nog steeds iedere week de donald duck [Smile] ik kan er geen genoeg van krijgen.

ik lees hem stiekem ook nog wel es ja [Embarrassed]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Evelien:
Ik lees nog steeds iedere week de donald duck [Smile] ik kan er geen genoeg van krijgen.

ik lees hem stiekem ook nog wel es ja [Embarrassed]
Hahaha daar hoef je je niet voor te schamen hoor, nee ik lees um nie, maar dat komt gewoon omdat ik um nie leuk vind [Wink]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van Evelien:
Ik lees nog steeds iedere week de donald duck [Smile] ik kan er geen genoeg van krijgen.

ik lees hem stiekem ook nog wel es ja [Embarrassed]
Hahaha daar hoef je je niet voor te schamen hoor, nee ik lees um nie, maar dat komt gewoon omdat ik um nie leuk vind [Wink]
hahaha...jij leest andere dingen tam zoals de tina/yes zeker [Wink] en ja je heb gelijk ik zal me niet meer schamen ervoor...je kent me toch [emot-angel]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De yes koop ik ook af en toe wel is. En de flair heel soms. Maar de Donald Duck vind ik toch wel het leukste hoor [Big Grin]

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Daily Poster


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
[/qb][/QUOTE]hahaha...jij leest andere dingen tam zoals de tina/yes zeker [Wink] en ja je heb gelijk ik zal me niet meer schamen ervoor...je kent me toch [emot-angel] [/QB][/QUOTE]

Nee Pat die ook nie.. De Tina is trouwens voor 12 jarige ofzo, d8 dat ik toch wel wat ouder was [Razz] En de yes vind ik niet leuk, doe mij maar de comsopolitan, starstyle, avantgarde en elle enzo [Wink]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:

Nee Pat die ook nie.. De Tina is trouwens voor 12 jarige ofzo, d8 dat ik toch wel wat ouder was [Razz] En de yes vind ik niet leuk, doe mij maar de comsopolitan, starstyle, avantgarde en elle enzo [Wink]

Ah die blaadjes..ja ik noemde die maar op omdat ik zowiezo al weinig van die dingen afweet, dus vandaar en ja je bent wat ouder ja [Wink] [Razz]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Voor mij de CT. Andere blaadjes interesseren mij niet zo.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Voor mij de CT. Andere blaadjes interesseren mij niet zo.

CT heb ik ook gelezen maar op een of andere manier vanaf gestapt...boeide me nie echt meer...ik heb trouwens nergens een abo op ofzo...zo niet weten wat ik moest doen ermee met die boekjes allemaal [Confused]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS