Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Sterfgeval bij poging ontmoeting superheld

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Sterfgeval bij poging ontmoeting superheld
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
In de Indiase stad Agra heeft een zevenjarige jongen zich opgehangen in de hoop dat de televisie-held Shaktimaan hem zou redden. Shaktimaan is de Indiase tv-variant van Superman en is vooral populair bij kinderen.

De jongen was er van overtuigd dat hij met zijn actie Shaktimaan zou ontmoeten, maar helaas kwam voor hem Shaktimaan niet opdagen. Zijn oudere broer was al bij een eerder incident gewond geraakt, toen hij van een gebouw sprong omdat hij dacht dat hij net als de superheld kon vliegen.

Sinds het begin van de tv-serie in 2002, zijn al meerdere kinderen van het dak gesprongen om net als hun held te kunnen vliegen. De vader van het dodelijke slachtoffer eist nu dat de tv-serie van het scherm wordt gehaald.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS