geplaatst
ik heb dit van een site vandaan gehaald hoor..van enquete weet ik nix
| IP: Gelogd |
quote:Origineel van NiMS: Je kan zelf ook een enquete maken, croaton
kost mij teveel tijd, als ik tijd over heb, maak ik liever muziek of speel ik met mijn vriendin
-------------------- mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun" Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003
geplaatst
owkeej, soms kom je van die dingen hier tegen waar je als BrEezAh-B!TcH even op mot reageren, mijn antwoord staat achter da zinnetje, enquete volgt.
*Leeftijd is tussen de 14 en 17 jaar Da klopt, ben 16. *Hebben allemaal lang haar, meestal blond Over me lijk, heb lange bruine krullen. *Gebruiken allemaal fructis shampoo nee, dat stinkt. Gebruik Andrelon *Hebben allemaal Impulse als 'deoderant' maar gebruiken het als een bodysproei Hahahaha KLOPT *Hebben in ieder oor 4 gaatjes nope, 1 tje. *Hebben gigantische ronde gouden of zilveren oorbellen Zie ik eruit alsof ik van t kamp kom? we gaan nu wel uit van t ergste oor pfff *Hebben een gouden kettinkje om met hun naam eraan hangen Nee , ik ben niet zo dom dat ik me eigen naam vergeet hoor. *Hebben 5 lagen make-up op Nope, alleen beetje mascara+ eyeliner *Brengen om de 5 minuten een laagje 'lipgloss' aan Haha nee, 10 minuten *Hebben altijd een tasje bij zich Nooit, in mijn leren jas past genoeg *Zijn altijd aan het SMS'en Zal lekker gaan zonder mobieltje dan! *Staan altijd op de WC hun gezicht te poederen nee hoor. Niet altijd. *Dansen heel overdreven en gillen er constant bij Zoiets heet een uiting van gevoelens. maar ik dans vrij normaal. (gil niet) *Zijn op hun 11e ontmaagd ander onderwerp. *Beginnen een gesprek altijd met "weet je nog, gisteren op MSN ?" hahahahahhahaha *Hebben zeer irritante MSN namen Ask lil wiz, maar alsof jullie mns namen normala zijn! *Gebruiken veel (k) in hun MSN naam haast nooit. *Zitten altijd op MSN als ik kabel had dan wel jah *Kennen geen ICQ/mIRC we kennen het wel, vinden het alleen iets voor debielen (graag gedaan overigens) *Noemen hun vriendinnen dushies een dushie is n schatje. zo noem je dus je mannelijke vrienden. En mn vrouwelijke vrienden noem ik simpelweg slet. *Vinden Bradd Pit allemaal een "LeKaH D!nG" Nee, sinds hij getrouwd is is ie aardig afgedankt. Ik zelf probeer Robbie Williams weer op nr 1 te krijgen ipv Justin Timberlake *Vinden alle muziek uit de top 40 leuk OOOOOOOOOHHHH never nimme rnooit niet, HH en hardstyle, en HEEL sommige nr's van de top 40! mot nix van die klotetrance hebben, zoals milk inc. ofsow *Sturen regelmatig een SMS'je naar TMF ja ajuu met n duu, dat kost je eg veel geld! *Roken Marlboro Lights Camel. *Scheppen op over het aantal jaar dat ze al roken Newsflash: roken is UIT. Je moet nu zeggen dat je al 3 jaar fitnessed *Hebben altijd ruzie met hun ouders thuis Alsof dat aan mij ligt. *Moeten altijd overdreven huilen Huil nooit. *Doen alsof ze de grootste problemen hebben ach fuck you je begrijpt me gewoon niet ( ) *Hebben om de 2 weken een nieuwe vriend heb nu al 3 maanden n hele goeie en kies heus niet zomaar de eerste de beste uut! *Zijn elke maand bang dat ze zwanger zijn ander onderwerp *Hebben allemaal dure kleding merken pics op hun CU2 staan CU2???? tegenstrijdige vragen *Hebben flesjes breezer op hun CU2 staan idem *Geven bij de vraag op CU2: "Alcohol of Sex" altijd: "Eerst de alcohol en dan de sex" als antwoord idem , en wat moet je anders antwoorden? ik ben nog maagd en lust gene alcohol? nee dan lig je dr ook niet uit ofso neuh *Geven bij de vraag op CU2: "Bestaan buitenaarde wezens" altijd: "Ja,kijk maar in de spiegel" als antwoord vaak blijkt dat ook te kloppen *Hebben op hun 15e al een scooter ben nu bijna 17 en weiger op zo'n verrot ding te zitten *Knuffelen elkaar altijd zeer overdreven zoiets heet sociale contacten onderhouden *Begroeten elkaar alsof ze elkaar een jaar niet meer hebben gezien zie bovenstaand antwoord *Volgen allemaal Big Brother hhahahahhahahhahaha RIGHT *Volgen allemaal Friends friends is geen tv programma, is opvulling van reclamezendtijd. *Volgen allemaal Goede Tijden Slechte Tijden me ma *Hebben altijd iets te zeiken dat klopt wel! *Vinden bier voor boeren hahahah dan ben ik graag n boerin! *Drinken af en toe ook wel een witte wijn oh jaaaaah das zo heerlijk *Drinken ook wel die redbull mixjes/bacardi cola zoiets heet rooie wodka redbull, en baco, en idd *Hebben een abonnement op de Breakout! never. *Spieken altijd op school hahahhaa niet nodig! *Haten standaard de wiskunde leraar niet waar, die kerel haat MIJ. *Hebben een tongpiercing/navelpiercing wil niet, mag niet.(gebeurd ook niet) *Willen later allemaal een tatoeage van een dolfijn op hun schouder hahaha als dr 1 klote beest hier rondzwemt ist wel die dolfijn *Schrijven op hun CU2 dat iedereen hun beste vriend is cu2? *Eten veel snacks en chips (en maar afvragen waar die buik toch vandaan komt ) dat had weer te maken met die vraag dat wij bang zijn voor zwangerschap iedere maand *Maar drinken wel cola-light KLOPT! heerlijk is dat! *Hebben allemaal wel een periode waarin ze 'zelfmoord willen plegen' omdat het hun teveel is is dit bespotbaar? *Schreeuwen dus om aandacht ach nou ieder zn mening hierover hoor *Weten niet hoe de video recorder werkt hahaha daar hebbik mn vent voor *Weten nog net dat je ook kunt tekstverwerken op de PC;dus er is meer als MSN oh net wisten w eook nog wat cu2 was. Dat bedoelde ik dus met tegenstrijdige vragen *Hebben allemaal een string aan, maakt niet uit hoe dik de reet is wat wil je dan? een lekkere voortent van de hema? *Hebben allemaal wel eens sex in het kleedhokje in het zwembad gehad nope, maar thnx voor t idee *Worden later secetaresse of kassamedewerker de wens was advocate *Krijgen een man die ambtenaar/bouwvakker isDAT HOOP IK VAN NIET! *Hebben een agenda met een nep dierenvel erop nope, k heb de G-Sus agenda *Schrijven allemaal met hetzelfde bolle handschrift nee, ik schrijf schuin met veel lusjes en krulletjes *Hebben een pen met van die veren aan het uiteinde hebbik jah (4 btw) *Hebben altijd wel 'ruzie' met een bepaalde vriendin klopt niet. Mensen waar je ruzie mee hebt, noem je niet je vriendin. *Drukken gewoon blindelings op 'yes' als er een foutmelding van de computer kompt wat moet ik dan? YES gillen?of n half uur dom naar dat schermpje staren? *Scheppen altijd op dat ze wel 6 joints en 3 xtc pillen op hadden, en daarvoor ook nog eens 10 breezers hahaha tsjakkaboem. En wat willen we hier mee bereiken? *Kopen als hun eerste auto een 'suzuki alto' of een 'fiat panda' nope, dat dacht ik dus niet *Zijn natuurlijk allemaal bang voor spinnen en schreeuwen dan ook hard als ze er een zien KLOPT WEL *Zitten in de bioscoop op de bovenste rij KLOPT WEL *Houden in de bioscoop nooit hun mond KLOPT WEL *Fietsen altijd met hun drieen naast elkaar (dan is er 1 de sigaar ) KLOPT WEL *Hebben op hun kamer foto's van Tupac Shakur opplakken die meneer is dood (btw lees deze scheve zin ey!) *Kopen op de kermis altijd een suikerspin KLOPT WEL *Vinden de teletubbies ondanks hun leeftijd lief KLOPT WEL *Vinden elmo van sesamstraat lief KLOPT WEL *Doen 1 keer per week boodschappen bij het Kruidvat KLOPT WEL *Hebben geen respect voor ouderen KLOPT OVER ME LIJK VAN NIET!!!!!!! *Willen altijd opvallen als er een leuke jongen bij is neuh hoor,..... *Snijden in hun polsen om de kleinste dingen doe es effe normaal *Hebben zoiezo 1 keer ruzie met hun beste vriendin ik zeg dus net, dat zo iemand niet je beste vriendin is dan! *Hebben altijd een opoe fiets KLOPT WEL *Vinden het raar dat ze voor hoer worden uitgescholden KLOPT NIET hahahahha ik hoor dat dagelijks van me dushi's
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
jah, 2 mogelijkheden: White Nigger, of Wannabee Nigger
en de laatste versie is ZOOOOOOOOOOOOO erg!
(en meestal t vriendje van n breezahbitch
geplaatst
Tja, ik voel een generatie kloof opkomen
geplaatst
hahahahahahahaha yeah right je moet gewoon meer socializen ipv internetten
Ongetwijfeld word eminem ook n wigger genoemd. ben t dr deels mee eens....
geplaatst
zo ik heb me toch wat breeazh mensjes gezien wat een mensen zeg.... heb me wel gelachen om hun zeg..de een was stommer dan de ander..whaahaahah...
quote:Origineel van LilWiz: zo ik heb me toch wat breeazh mensjes gezien wat een mensen zeg.... heb me wel gelachen om hun zeg..de een was stommer dan de ander..whaahaahah...
im out...
Zo, das vroeg. Ik ben benieuwd waar jij geweest bent.