Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Alcoholverslaafde overleeft 4,4 promille

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Alcoholverslaafde overleeft 4,4 promille
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
De Vlaardingse politie trof gisteren een 44-jarige alcohollist aan, met een extreem hoog alcoholpromillage. De man werd in zijn huis gevonden met een promillage van 4,4. Ter voorbeeld: een ongeoefende drinker overlijdt bij een promillage van 3,5.

Medewerkers van een verslavingskliniek kwamen de man ophalen. Toen deze niet reageerde op aanbellen, werd de hulp van de politie ingeroepen. De alcoholist bleek stomdronken in zijn woonkamer te liggen. Hij werd direct naar een ziekenhuis vervoerd.

Volgens een woordvoerder van de verslavingskliniek komt een promillage van 4,4 maar zelden voor. Een promillage van 3,0 komt veel vaker voor. De man heeft het overleefd omdat het een geoefende drinker is; het lichaam went aan de alcohol en na een aantal jaar kan het lichaam flinke hoeveelheden aan.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik had laatst een alcohol percentage van 6 % [afro]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van kuin:
ik had laatst een alcohol percentage van 6 % [afro]

Wat was het Grolsch, La Chouffe? [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS