Goedzo?! NiMS Forum
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Leugen van de week !!!

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Leugen van de week !!!
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Nou overkwam mij gister dat ik met een ene Karen aka vitamin aan het chatten was die me vertelde dat ze heel leuk naar de bios ging met haar vriendin Samantha. Allemaal leuk en aardig dus. Lees ik vandaag op het Q-forum iets over ene Mitsu en Vitamin... Ik zat in SOH en kwam daaro Mitsu tegen en vroeg aan hem of ie gister met Karen naar de bios geweest is. Hij zegt doodleuk: ja!!!
Dus Karen...3 vraagies:

1) Waarom lieg je tegen me??? [Frown]
2) Jij en Mitsu??? Explain
3) errug flieft???


PS liegen is stom [Frown]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Karen? Hoe zit dit?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
ik denk dat Aart die post nog moet editen..
IK LIEG NIET!

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van vitamin:
ik denk dat Aart die post nog moet editen..
IK LIEG NIET!

Dus samantha is met je meegegaan en mitsu ook?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 4 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
ja?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van vitamin:
ja?

Gezellig toch! Aart, excuses zijn hier wel op zijn plaats denk ik.

Maar klopt het dan nu wel dat je iets met mitsu hebt?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
ja..

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van vitamin:
ja..

Gefeliciteerd! Leuk voor jullie zeg [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van vitamin:
ja?

Gezellig toch! Aart, excuses zijn hier wel op zijn plaats denk ik.

Maar klopt het dan nu wel dat je iets met mitsu hebt?

Ik vind van niet, als ik een vraag stel met wie iemand naar de bios gaat, en je zegt maar 1 persoon terwijl het er meerdere zijn hebbik toch wel een beetje gelijk. Alleen vorm van verzwijgen dan ipv liegen oke...maar principe is wel ongeveer gelijk.
Maar lekker boeie verder, vind het wel best. En ik ga er verder niet meer op in...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 2 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
eh tja ik kan t wel helemaal gaan uitleggen van hoe wat waarom, maar zo is t nou wel goed denk..
bovendien hadden we t al 'uitgepraat' voordat dit topic er uberhaupt was volgens mij?

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Ok, uitgepraat, einde discussie.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
Open Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS