Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » De Kroeg » Nostalgie

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Nostalgie
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Anderhalf jaar geleden meldde ik mij aan bij GoT (Gathering of Tweakers).

Ik was op zoek naar een nieuwe videokaart. Best leuk om dat topic nu nog eens terug je lezen.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
en wat voor hangt er nu in je pc?? Die Radeon 32 mb?
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
en wat voor hangt er nu in je pc?? Die Radeon 32 mb?

Nee, de 64mb variant. In anderhalf jaar tijd alweer gedeclasseerd tot een icoon uit het verleden [cry]

Maar hij moet nog maar ff mee. Ik upgrade binnenkort mijn computer. Dan zal ie wel wat beter performen.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van LilWiz:
en wat voor hangt er nu in je pc?? Die Radeon 32 mb?

Nee, de 64mb variant. In anderhalf jaar tijd alweer gedeclasseerd tot een icoon uit het verleden [cry]

Maar hij moet nog maar ff mee. Ik upgrade binnenkort mijn computer. Dan zal ie wel wat beter performen.

Ach jo, die 64mb is toch prima als je pacman speelt [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm..ik zit zelf ook nog met een GF2 Pro 64 MB..dus upgraden duurt nog ff met agp kaarten hier..wil eerst een nieuwe HD hebbe
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van LilWiz:
en wat voor hangt er nu in je pc?? Die Radeon 32 mb?

...
Ach jo, die 64mb is toch prima als je pacman speelt [Wink]
Sterker nog, PacMan 3D draait er zelfs soepel op [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Sterker nog, PacMan 3D draait er zelfs soepel op [Big Grin]

Wow!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wanneer neem je eigenlijk afscheid van je Radeon?
Je hebt nu een compleet nieuwe pc, dus daar hoort eigenlijk ook een nieuwe kaart in [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Wanneer neem je eigenlijk afscheid van je Radeon?
Je hebt nu een compleet nieuwe pc, dus daar hoort eigenlijk ook een nieuwe kaart in [Wink]

Ik heb vandaag getest en ik haalde een #D Mark score van 4044. Voor mij is dat ongekend.

De nieuwe generatie kaarten heeft zich pas net aangediend. Ik wacht dus nog heel even met de aanschaf van een nieuwe kaart. Wellicht is de Ati 9500 Pro of de Ati 9700 binnenkort wel interessant.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wow hee boven de 4000 [Smile]
Maar het is idd verstandig om even te wachten. Misschien dat nvidia nog een verassing op de plank heeft.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
wow hee boven de 4000 [Smile]
Maar het is idd verstandig om even te wachten. Misschien dat nvidia nog een verassing op de plank heeft.

jajaj...Nvidia heeft een antw. klaarligge...en komt deze maand uit
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
...

jajaj...Nvidia heeft een antw. klaarligge...en komt deze maand uit
Een antwoord ja, maar op welke vraag :s

Tot nu toe komt de Geforce FX niet bijster goed over.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Nieuwe Enquete  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS