quote:Originally posted by Conqueror: heeft die tunnel ook iets met die zelfmoord te maken?
Ja!
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
oké dan, hier gaat een beredenatie komen die is geïnspireerd door 3 joints, een liter bier en fustratie, dus die zal wel fout zijn
in de rokerscoupé zitten allemaal peoplos met dikke vette joints dus die houden fijn de raampjes dicht om zoveel mogelijk smoke binnen te houden in de niet roken stonden de raampjes open en werd de druk heel hoog. ook bij de smokers werd de druk hoog, maar die waren zo high dat ze dat nie erg vonden. bij die niet rokers was de druk nog ff hoger en die man werd er helemaal gefustreerd van dus pleegde hij zelfmoord. als hij bij die blowers had gezetten had hij happy geweest en er gewoon om gelachen en dus geen zelfmoord gepleegd
tiz in ieder geval een logisch verhaal
toch?
-------------------- Een leven, waar kan ik dat downloaden? Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Originally posted by Conqueror: in de rokerscoupé zitten allemaal peoplos met dikke vette joints dus die houden fijn de raampjes dicht <knip>
Helaas, het is niet goed.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
hij zat dus in de niet rokers coupé. als ie in rokers had gezeten had ie het overleeft.
ze reden door een tunnel.
heeft het iets te maken dat sigaretten licht geven?
-------------------- "Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip "LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van LPChip: hij zat dus in de niet rokers coupé. als ie in rokers had gezeten had ie het overleeft.
ze reden door een tunnel.
heeft het iets te maken dat sigaretten licht geven?
Daar heeft het zeker veel mee te maken.
|
-------------------- "Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip "LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Origineel van LPChip: is de man bang in het donker?
Op zich niet, maar angst is wel zijn doodsoorzaak.
|
geplaatst
KOM OP MENSEN! ik ben toch niet de enige die raadseltjes leuk vindt?
|
quote:Origineel van Budha: OK, nog maar een poging.
De man zat in een niet-roken coupe. Daarom verwachtte hij niet dat iemand met een brandende sigaret in het donker (want tunnel) op 'm af zou lopen.
Door de sigaret dacht de man dat een tegemoet komende trein recht op hem afreed. In doodsangst sprong ie uit de trein en dat werd 'm fataal.
En...
Nee dat is het niet. Er is geen andere trein in het spel. Het grappige is, dat als er iemand met een brandende sigaret naar hem toe was gelopen, hij wel degelijk nog geleefd had.
|
quote:Origineel van Budha: Beruste zijn zelfmoord op een vergissing van zijn kant?
Ja absoluut!
|