geplaatst
Omdat het de laatste tijd zo rustig is op het forum, begin ik maar een raadseltje hier. Jullie mogen allemaal raden naar het antwoord, en ik zal alleen maar Ja en Nee antwoorden. (P.s. willen degene die dit raadseltje al kennen, aub het niet verpesten, door meteen het antwoord te geven?)
Hier komt ie:
Een man gaat per trein van Amsterdam naar Milaan. Op de terugreis van Milaan naar amsterdam pleegt de man zelfmoord. Als hij in de 'roken'-coupe had gezeten, had hij geen zelfmoord gepleegd. Hoe zit dat?
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
uhm dan wasssie dood gegaan van al die sigaretten (kijk maar wat er op de pakkies staat)
of
hij had dringend behoefte aan een peuk, maar mocht niet roken in de niet roken-coupé en werd daar zo gefustreerd van dat hij uit het treinraampje jumpte (ofzo)
-------------------- Een leven, waar kan ik dat downloaden? Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Originally posted by Conqueror: uhm dan wasssie dood gegaan van al die sigaretten (kijk maar wat er op de pakkies staat)
Nee, juist als hij in de rook coupe had gezeten, dan had hij nog geleefd!
quote: hij had dringend behoefte aan een peuk, maar mocht niet roken in de niet roken-coupé en werd daar zo gefustreerd van dat hij uit het treinraampje jumpte (ofzo)
Nee
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Wel even serieus blijven. Je mag ook andere vragen stellen.
|
quote:Originally posted by Budha: De rokencoupe zat achteraan de trein die een zware botsing heeft gehad. De niet-rokers zaten voorin en hebben het niet overleefd.
Nee
|
quote:Originally posted by Budha: De rokencoupe zat achteraan de trein die een zware botsing heeft gehad. De niet-rokers zaten voorin en hebben het niet overleefd.
nee, want als hij bij niet roken zat, had hij het overleefd, volgens nims
-------------------- Een leven, waar kan ik dat downloaden? Berichten: 74 | Plaats: Holland | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
allemensen Nims, komt dat soms doordat als ie in de rokerscoupe zat ie toen sigaretten bij zich had met n filter waardoor zn slechte ideeen gefilterd werden ofsow damn wat n raadsel(tje);)hahaha nu word ik wel benieuwd. hier komt vast zo'n reply op : "NEE" haha deprimerend!! Kus, natas.
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Originally posted by Natasha: allemensen Nims, komt dat soms doordat als ie in de rokerscoupe zat ie toen sigaretten bij zich had met n filter waardoor zn slechte ideeen gefilterd werden ofsow damn wat n raadsel(tje);)hahaha nu word ik wel benieuwd. hier komt vast zo'n reply op : "NEE" haha deprimerend!! Kus, natas.
Inderdaad Natas. Nee
|
|
quote:Originally posted by Fraggel: Is de trein door een tunnel gereden?
Ja
|