Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » TeQnology zaterdag 20 maart 2004 (Pagina 3)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: TeQnology zaterdag 20 maart 2004
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
quote:
Origineel van NiMS:
Trance Energy ben ik ook wel is geweest. Vond ik toen een goed feest [Big Grin]

Ik wou dit jaar, maar ja niet iedereen vond dat een geslaagd idee [Confused]
zo ken ik er meer...maar dit jaar viel tegen hoorde ik...naja wat nu niet
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik hoorde juist dat ie niet tegenviel. Stokkie was er geweest.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Ik hoorde juist dat ie niet tegenviel. Stokkie was er geweest.

ach sjuul het zal ook wel allemaal...het beste is gewoon zelf een oordeel trekken hierover...want als je 2 verhalen hoort, daar bereik je ook niks mee
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
HEE!!! NIET ZO HÉ, OVER TECHNO! [Mad]

en jaa mark, we gaan wel ff meeten @ TeQ!

ik weet ZEKER dat je het [Ok] gaat vinden, want sven wittekind, en Viper XXL en Miss DjaX draaien TE harde techno, dat het gewoon bijna hardcore is!! [Razz] Daar hou ik van....

SCHRANZZZ [Smile]

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
na 1x teqnology geen teq mee voor mij. Ik heb me de hele avond daar dood lopen ergeren.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Waarom dan?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
omdat techno zo eentonig is misschien of omdat het gewoon saai en zich stierlijk verveelde
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
idd, te eentonig, geen harde bass, niet leuk dus.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
eentonig??? dus niet!! in techno zitten tenminste allemaal vage geluidjes enzo, bij hardstyle hoor je alleen maar achter elkaar: BOOM, BOOM, BOOM enzz.. ff melodietje erdoor, en hoppaa weer BOOM, BOOM, BOOM... ik vind hardstyle juist eentonig!!

het enige wat je hoort is een bass :s leuk..

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
en techno geen harde bass?? haha
ik weet nog wel vorig jaar shockers, de techno zaal was veeeel harder dan de hardstyle zaal!!

en moet jij maar is vooraan bij teQ gaan staan.. wedde dat die bass net zo hard, misschien nog wel harder, is dan hardstyle???!!

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben bij Teq geweest en stond de hele avond voorraan. Echt niet relaxed.

Muziek moet je voelen, niet horen!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahaha ik weet zeker dat hier het antw. techno is gevoelsmuziek gaat vallen zometeen [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Lotje
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Lotje   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
I [Love] T E C H N O

--------------------
Liefs Lot

Berichten: 230 | Plaats: Noordwijk | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lotje:
I [Love] T E C H N O

volledig recht van spreken heb je hoor Lotje...want over muzieksmaak valt niet te twisten he
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Lotje:
HEE!!! NIET ZO HÉ, OVER TECHNO! [Mad]

en jaa mark, we gaan wel ff meeten @ TeQ!

ik weet ZEKER dat je het [Ok] gaat vinden, want sven wittekind, en Viper XXL en Miss DjaX draaien TE harde techno, dat het gewoon bijna hardcore is!! [Razz] Daar hou ik van....

SCHRANZZZ [Smile]

ik wou net zeggen SCHRANZZ IS ECHT WEL CHILL dat is zoooo hard dan word je gek en verder ga ik wel gewoon met iedereen praten zijn zo veel bekende [Razz]

maar jaah dit keer geem MOH [Frown]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS