quote:Origineel van Sweetammy: Ach een verzetje is nooit weg, heb je suggesties??
Ben er over een uurtje
Mag je wel doorrijde en niet fout gaan
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
| IP: Gelogd |
geplaatst
Ik heb een GPS module dus ik kan niet meer fout rijden
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van NiMS: Ik heb een GPS module dus ik kan niet meer fout rijden
Zeg nooit nooit want je moet natuurlijk wel de aanwijzingen van dat ding goed volge he
-------------------- Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen! Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003
geplaatst
Tja tegen de tijd dat jij er dan bent aangekomen ben je een paar dagen verder. Lopen is wel erg ver.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Mag je wel aardig hard doorlope, maar vond jij van het almeerderstrand naar Muiden al nie ver PAt
quote:Origineel van Sweetammy: Mag je wel aardig hard doorlope, maar vond jij van het almeerderstrand naar Muiden al nie ver PAt
hahah ver in de zin van ik was kapot en moe plus nog es 2 meiden aan me kop....en patje had het koud maar heb wel gelachen...ik ken de weg, whahhaha nounou schaam jullie
quote:Origineel van Sweetammy: Mag je wel aardig hard doorlope, maar vond jij van het almeerderstrand naar Muiden al nie ver PAt
hahah ver in de zin van ik was kapot en moe plus nog es 2 meiden aan me kop....en patje had het koud maar heb wel gelachen...ik ken de weg, whahhaha nounou schaam jullie
Ja jij was moe, maar ik kon me al de hele dag nie bewege van de rugpijn, maar nee mij hoorde je ok nie hoor en deb en ik zeurde nie, we hadde enigzins lol
quote:Origineel van Sweetammy: Ja jij was moe, maar ik kon me al de hele dag nie bewege van de rugpijn, maar nee mij hoorde je ok nie hoor en deb en ik zeurde nie, we hadde enigzins lol
en ik bood me nog aan, maar jij wilde nie luistere en dat duurde wel erg lang ja bij je toen met thuiskomst voordat deb kwam...maar rede was bekent..wil je me dat nooit meer aandoen, zegge als er iets is..Verder had je wel een mooie kamer..bewonder hem nog steeds Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Ja mn kamertje, is een blauwe oase van kussens he Ik kon jou toch nie de hele dag mij late drage;) maar nee zal voortaan zegge als dr wat is:P
quote:Origineel van Sweetammy: Ja mn kamertje, is een blauwe oase van kussens he Ik kon jou toch nie de hele dag mij late drage;) maar nee zal voortaan zegge als dr wat is:P
ja ik weet wat je me gezegd heb dr over tam...maar beter wel dan dat ik me rot schrik snappie
je kamer was ook vol met knuffels en een verend bed ...krijg heimwee Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
(Slimme opmerking van de moderator die zo het gesprek weer ontopic brengt )