Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Qlimax @ Geldredome

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Qlimax @ Geldredome
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Qlimax @ Geldredome daar was ik op het laatste moment bij vanwege een vriend die VIP kaartjes had gewonne. Eenmaal daar duurde het allemaal vrij lang om binne te komen..Bas & Ram en Kai Tracid vond ik persoonlijk lekker klinken met dat Hardtrance/Acid sound...Max b grant had een zeer goede set vond ik persoonlijk..die gast stond truukjes te doen waar je u tegen zegt, plaatje in de fik zette en draaien. Mondello, ging ook lekker..dat zie je niet vaak. Deepack was bagger, Luna al helemaal en Pavo ging wel. Prophet niet veel van meegemaakt, TechnoBoy zoals vanouds en Bass-D & King Matthew was niet echt heel veel (waar ik wat meer van verwacht had :$.
Maar wat was ik blij dat we ons eigen VIP deckje hadde...want het was tering druk bij de barren en om naar de wc te gaan moes je soms wel es 30 min lopen [blink] Qlimax 2003 is voor mij absoluut het eind van mijn HS carriere geweest..ik ga alleen nog maar in speciale gevallen.
Verder de shows waren mooi in elkaar gezet zoals op elke Qlimax wel en de decoratie was heel raar...teveel trappenwerk:S Maar wat was ik blij dat ik snel thuis was, was gewoon dood van het bier [Razz]
Nog enige opmerkingen: Bijna geen dubbele platen gehoord en vertrouw niet op Ibo (=moderator Qdance forum) met zijn beloftes..want waar was me fles champagne [Mad]

Truste!!

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heb ik nu wel of niet een goed feestje gemist? Ik denk toch wel dat het een stuk beter als XQ moet zijn geweest.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Heb ik nu wel of niet een goed feestje gemist? Ik denk toch wel dat het een stuk beter als XQ moet zijn geweest.

Wat is een goed feest?? Ik bedoel maar de decoratie was erg mooi en de lazers e.a. ook. Maar de muziek die sloeg totaal nergens op...Luna draaide voor geen meter, deepack allemaal hitjes van hun. Het was allemaal die commerciele poep. Alleen Kai Tracid draaide tenminste van die ouwe klappers en zelfs Traffic van tiesto..geweldig dat hij dat gewoon draait. Snap ook niet wat iedereen tegen hem heeft :S
Het feest opzich kan ik niet evrgelijken met XQ Germany want daar was ik niet. Heb zelfs geen meeting meegemaakt op Qlimax omdat het gewoon te druk was en te groot

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 8 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
tssss twas gewoon thuishonk en ik kon dr niet zijn. had wel akarten, had beloftes gemaakt...maar jah me baas ook met mij AARGH
sorry. next time better (IMPULZ!!!!!!)

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS