geplaatst
Mijn favoriete uitgangsdrankje is een Breezer, peach. Maar het meest drink ik bier.
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Bacardi-Cola toch wel...maar het meest toch wel bier..Mixjes zijn altijd zo duur op feesten
|
geplaatst
Tja wat drink ik vooral tijdens het uitgaan. Meestal is dat toch wel een spatje Malibu-cola of een spatje Beerenburg-7up, soms dan heb ik met mijn vriendinnen een gekke bij en dan gaan we voor de drugs onder de alcohol: Tequilla met zout en citroen. Op feesten is het toch meestal water en soms een (whiskey)colaatje tussendoor.
geplaatst
Campari-soda en campari puur, verder veel water (haha nee echt!) en veel breezers. Hou t wel rustig niet veel doormekaar want eg ik lig kokkend op t toilet (zwak he?!) NEWAY: naatsha is BACK en zal dit forum dus ook weer ff vol gaan posten, tha usual..........
Dikke kusss, en vergeet niet:
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
|
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
ik drink niet als ik uitga... nee ok bier en smirnoff-ice dat zijn me favo's en van bier drink ik zekerz het meest.
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|