Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Uitgaan » Feesten & Concerten. » Wat is jullie favoriete uitgaansdrankje, en welke drinken jullie het meest?

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Wat is jullie favoriete uitgaansdrankje, en welke drinken jullie het meest?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Mijn favoriete uitgangsdrankje is een Breezer, peach. Maar het meest drink ik bier.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Bacardi-Cola toch wel...maar het meest toch wel bier..Mixjes zijn altijd zo duur op feesten [Mad]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Tja wat drink ik vooral tijdens het uitgaan. Meestal is dat toch wel een spatje Malibu-cola of een spatje Beerenburg-7up, soms dan heb ik met mijn vriendinnen een gekke bij en dan gaan we voor de drugs onder de alcohol: Tequilla met zout en citroen. Op feesten is het toch meestal water en soms een (whiskey)colaatje tussendoor.

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Campari-soda en campari puur, verder veel water
(haha nee echt!) en veel breezers. Hou t wel rustig niet veel doormekaar want eg ik lig kokkend op t toilet (zwak he?!)
NEWAY: naatsha is BACK en zal dit forum dus ook weer ff vol gaan posten, tha usual.......... [Big Grin]

Dikke kusss, en vergeet niet:

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
househof
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor househof   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
BIER [Beer] [Beer] [Beer] [Beer] [Beer] [Beer] [Beer] [Beer] x3
Berichten: 22 | Plaats: Amersfoort | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Coole icon househof [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wel ontopic blijven NiMS [Wink]

Mijn favoriete drankje is toch wel bier. La Chouffe om precies te zijn. Maar ik houd ook erg van port en ook van een goed glaasje witte wijn.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik drink niet als ik uitga...
nee ok bier en smirnoff-ice dat zijn me favo's
en van bier drink ik zekerz het meest.

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS