geplaatst
Oke lieve mensen, wie gaan der allemaal naar het ownage lowlands? Fuck alle trance mietjes
-------------------- Van sommige mensen kan ik niet begrijpen, dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest Berichten: 13 | Plaats: Nijmegen | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
ik ga niet.. ben wel 2 keer geweest (in 1999 en 2000) en vond het echt supervet. Maarja, kost veel geld en ik ga op vakantie naar kreta (zoals jullie allemaal weten want dat staat al ergens op dit forum) en dat kost veeeeel geld.. dus ja.. helaas..
Berichten: 19 | Plaats: Didam/ Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Fuck alle trance mietjes tsssss hahahahaha *one and only trance chick hahahha* Neej Tim, ik ga ook niet ken wel vriendinnen die wel gaan, maar mij te duur en heb liever Tiesto ofsow hahahahahhaha Dikke kus joh en veel plezier!!!
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002
|
-------------------- Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan. Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002
|
geplaatst
Jij naar Lowlands? Daar ben je toch helemaal geen type voor? Alhoewel je daar mss meer voor de weed gaat
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|