-------------------- "Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip "LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
geplaatst
Oh trouwens, deze laat de subtitles beter zien dan die DivXG400. Ik raad aan om dit pakket naast DivXG400 te installeren. Werkt ook onder WMP10
-------------------- "Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip "LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
verder ben ik geen voorstander van dat hele windows media player 10 gebeuren....geef mij maar Media Player Classic speelt zelfs DVD's af
geplaatst
Tnx heb em geinstalleerd... nog niet getest, maar dat zal wel goed zitten.
geplaatst
ik heb een probke met vobsub. als ik een film met de ondertitel op (beide met dezelfde titel) opent die niet meer. ik heb er nog nooit probs mee gehad, en nu p^lots komt het groene pijltje rechts onder er niet meer en speelt vervolgens alleen de film zonder ondertitel. kan er iemand mij helpen plz. heb het al meerdere malene opnieuw geinstalleerd maar tevergeefs.