Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Wetenschap » Vreemde koepel op Mars heeft een ingang

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Vreemde koepel op Mars heeft een ingang
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ten noordwesten van de Cydonia-vlakte op Mars, waar volgens sommigen een uitgehouwen gezicht is te zien en een aantal piramiden, bevindt zich de Acidalia-vlakte. In deze vlakte zijn volgens sommigen tunnelsystemen te zien en een kunstmatige koepel die wel wat weg heeft van een golfbal. Een 'onderzoeker' beweert dat er meer aan de hand is met de "koepel".

 -

Op bovenstaande afbeelding is de Cydonia-vlakte te zien, waar volgens sommigen - toen er nog water stroomde op Mars en Mars bewoonbaarder was - een oude beschaving geleefd zou hebben. Er is volgens mensen die geloven in een oude Marsbeschaving een uitgehouwen gezicht te zien, een piramide-complex en een driehoekig waterbassin.

De NASA heeft in 2001 nieuwe foto's van het gezicht gepubliceerd, en heeft verklaard dat het niks anders is dan gezichtsbedrog. Wantrouwigen hebben het het hier niet bij laten zitten, en zeggen nu dat er ten noordwesten van het "piramide-complex" in de Acidalia-vlakte duidelijk tunnelstructuren zijn te zien, en een kunstmatige koepel.


 -

De bovenstaande foto is geknipt uit afbeelding m1501228 van de Mars Global Surveyor van het gebied Acidalia ten noordwesten van Cydonia. Het toont volgens de aanhangers kunstmatige koepels, en tunnelsystemen, die ook door de oude Marsbeschaving gebouwd zouden zijn.

Nieuwe enhancements van het koepelobject laten volgens een 'onderzoeker' zien dat zich ten zuiden van de koepel een soort ingang bevindt waar de Marsbewoners in het gebouw zouden kunnen komen.

 -
Tot nu toe zijn er nog geen scherpere foto's van de "koepel" gepubliceerd.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Djuna
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Djuna     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
het lijkt meer gewoon op een krater eigenlijk..

--------------------
How low can you go..

Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Op de 1 na laatste foto vind ik het eigenlijk wel absurd mooi rond.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
whahah komt op he...natuurlijk als je een foto vergroot dat je dan pixels en wazigheid gaat krijgen. Dit vindt ik geen goed bewijs voor een zogenaamde "ingang"
Betere apparatuur gebruiken ervoor [Razz]
Voor mij is dit gewoon een krater en dat eerste plaatje met dat gezicht vindt ik meer iets van photoshop hebbe

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Djuna
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Djuna     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja dat gezicht.. haha slaat toch nergens op.. ik denk dat ALS er al leven was op die planeet dat ze er dan echt niet zo uitzagen als mensen.. dus dan hebben ze waarschijnlijk ook geen gezicht.. en kunnen ze er ook geen eentje namaken

--------------------
How low can you go..

Berichten: 238 | Plaats: Alphen aan den Rijn | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS