Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Humor » Het "Ik ben een Cabaratier" topic (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Het "Ik ben een Cabaratier" topic
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dagje strand: nieuwe pappa.


***Kom het podium op met een strandemmertje, schepje en houd in mn linkerhand een lekke strandbal vast. Ik heb mn duim in mn mond.***

Hoi.
(Publiek groet terug)
Zeggen hebben jullie soms mijn pappa gezien? Nee? ja k ben pappa n beetje kwijt geraakt... Of eigenlijk heb ik pappa n beetje kwijt gemaakt... **publiek lacht**

Ja eigenlijk was dat n beetje n foutje hoor..... Kijk ik zou met pappa gaan scheppen, en toen zei ik tegen pappa dat ik n hele diepe kuil zou gaan graven en dat vond ie goed maar die kuil is toch iets dieper geworden dan pappa dacht en toen en toen en toen.... stopt toen heb ik pappa n klein beetje in die kuil geflikkerd en gewoon n klein beetje be-..gra-ven....

ja maar ik vind dat dat ook wel een beetje terecht was want ik vroeg aan pappa of ik een ijsje mocht en toen zei ie dat ik maar aan een koelelement moest likken.

mijn mamma zegt dan altijd dat papa er ook niets aan kan doen dat hij zo'n waardeloze vader is. En dat kan ze weten ook want mijn opa is ook niet alles.
Zal ik jullie es n geheimpje vertellen? ik heb laatst mamma enge dingen zien doen. ik was namelijk verstoppertje aan het spelen in de slaapkamer van mamma, en toen hoorde ik n mannenstem, en het was niet pappa ** schud heel hard nee ** toen ben ik heel stil in de kast gaan zitten en toen hoorde ik die meneer dingen zeggen tegen mijn mamma, ooohhh!!!!!

Was best wel vies . hihihi

maar om terug te komen op dat dagje strand van mij, ik ben mijn pappa nu dus kwijt. ik had een rechte lijn getrokken van pappa's hoofd , naar de zee. maar toen was het eb. Nu ist vloed en nu weet ik dus niet meer waar pappa is!
mamma heft ook een keer zo'n grapje uitgehaald met pappa. pappa had toen een heel mooi pak aan, en had ook een stropdas om. had ze zn stropdas tussen het autoraampje gedaan. Moest pappa heel hard lopen! hahaha
***publiek lacht**

Maar ja. ben pappa nu wel kwijt....
**Publiek: aaahh.....**
Oh dat makat niet uit hoor want ik hoor mamma heel vaak tegen pappa zeggen " Voor jou 10 anderen!!!!" dus ik denkd at het dan wel goed komt

Dan ga ik nu naar huis toe, en dan ga ik kijken of de nieuwe pappa er al weer is! Misschien heeft deze wel haar ! Zolang ie maar geen kinderen heeft want dan word er weer verwacht van mij dat ik weer" goed met ze op ga/kan schieten" **kijkt heel vies**
zijn meestal van die olilly snollen. of van die wannabieee kengsturs. ben benieuwd met wie ik nu weer naar het strand ga,.....

**zegt DOEI!!! en rent heel snel het podium af en gooit de lekke strandbal in het publiek **

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dames en Heren...

Heeft u ooit wel eens mee gemaakt dat u in de supermarkt liep en... **een krakend geluid vanachter het toneel is te horen, en gelijk is het stil**

**ik kijk verschrikt om me heen, maar zie niks en haal me schouders op.** 't zal wel goed gaan, want we leven nog...

Maar goed, om terug te komen op mijn verhaal dat ik nog niet eens echt begonnen was...

Jullie hebben vast allemaal wel eens in de supermart gelopen he?

Jaaa.... dat hebben jullie vast wel.

maar dat was niet wat ik wilde zeggen. Tenminste, niet alleen.

Jullie hebben vast wel eens in de supermarkt gelopen... **Weer valt er een geluid vanachter het toneel te horen**

Sjonge jonge... ze zijn daar wel lekker bezig zeg?

Die zijn ZEKER niet in de supermarkt.

**Roepend naar achter het toneel** Hey, zijn jullie wel eens in de supermarkt geweest dan?

Maar goed... Zijn jullie wel eens in de supermarkt geweest, en wilde je wat afrekenen... **En een geweersschot valt er te horen**

Neee.... afrekenen in de zin van boodschappen betalen... niemand omleggen... kom kom zeg... ik had toch verteld dat jullie me geheime identiteit niet moesten verraden?

**gelijk een schrik reactie**

Shit, nu heb ik het zelf verraden.. Tja... en jullie zijn getuige... **begint schijnheilig te lachen**

En jullie denken dat je daar zo mee weg komt?

hahaha... dat mocht je willen ja...

Nee, jullie hebben te veel gehoord... ik moet nu maatregelen treffen...

en dat zullen jullie niet zo leuk gaan... **een stem van achter het toneel zegt: Je hebt niet zo veel tijd meer... we moeten pauze gaan houden...**

Heh, jammer... beloven jullie om terug te komen? hoe kan ik anders jullie vinden? jullie weten veels te veel van mij, en het enige dat ik weet van jullie, is dat jullie €20 hebben betaald voor deze geheime informatie... En daar moet ik ook nog eens €6 voor afdragen voor het huren van deze ruimte... daarnaast gaat nog eens €7 naar het personeel. dat is 20 euro, min 6 euro is 14 euro, min 7 euro, is... 7 euro.

Daarnaast moet ik mijn gezin nog onderhouden... 8 euro... dus ik betaal 1 euro om jullie geheime informatie te verkopen..

Dus als ik jullie omleg voor deze informatie, en daarna jullie portefuillers doorzoek, DAN pas kan ik winst opbrengen...

En dan zeggen de schoonmakers dat zei het zwaar hebben....

**En de pauze arriveerd**

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Aangezien dit topic niet meer actief is, haal ik het uitroeptekentje eraf.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS