Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Muziek » Zelf Maken » Steinberg wavelab.5

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Steinberg wavelab.5
Reno
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Reno     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoi,

sinds kort werk ik met steinberg wavelab 5 ,
zou mij iemand kunnen vertellen S.V.P. hoe ik de effecten die ik bijvoeg, kan saven?
Ik voeg effect bij, maar als ik het door mij bewerkte nummer daarna weer wil terug luisteren,nadat ik het gesaved hebt, zijn de effecten die ik heb toegevoegd niet hoorbaar? wat doe ik verkeerd?
Bij voorbaat bedankt.

Berichten: 4 | Plaats: Heerlen | Geregistreerd: Feb 2007  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Reno
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Reno     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
is al opgelost!!! vele dank voor uw aller medewerking.
Berichten: 4 | Plaats: Heerlen | Geregistreerd: Feb 2007  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
helemaalwel
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor helemaalwel     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik ben op zoek naar een plugin om het tempo te veranderen.. ik ben al een tijd aan het zoeken maar nog niks gevonden..
wie kan mij een link sturen waar zo'n plugin staat?
andere leuke plugins zijn ook handig [Wink]

Berichten: 1 | Plaats: utrecht | Geregistreerd: Feb 2007  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS