Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Internet » '37 procent van gebruikte software is illegaal'

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: '37 procent van gebruikte software is illegaal'
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Uit een onderzoek van IDC is gebleken dat gemiddeld 37 procent van alle gebruikte software in de Europese Unie illegaal is. In Nederland is 33 procent illegaal en hiermee komen we op de zeventiende plaats. Griekenland is het land waar de meeste software illegaal is, bijna tweederde is niet legaal.

Softwareproducenten lopen hierdoor wereldwijd meer dan 29 miljard dollar mis. In Nederland loopt het bedrijfsleven ongeveer 470 miljoen euro mis door het gebruik van piratenversies van onder meer Windows XP en Adobe Photoshop.

De lijst:

1. Griekenland 63 procent
2. Polen 58 procent
3. Litouwen 58 procent
4. Letland 57 procent
5. Cyprus 55 procent
6. Estland 54 procent
7. Slovenie 52 procent
8. Slowakije 50 procent
9. Italie 49 procent
10. Malta 46 procent
11. Frankrijk 45 procent
12. Spanje 44 procent
13. Hongarije 42 procent
14. Portugal 41 procent
15. Ierland 41 procent
16. Tsjechie 40 procent
17. Nederland 33 procent
18. Finland 31 procent
19. Duitsland 30 procent
20. Belgie 29 procent
21. Engeland 29 procent
22. Oostenrijk 27 procent
23. Zweden 27 procent
24. Denemarken 26 procent

maak daar maar bij mij zeker 95% van, hooguit mijn drivers zijn legaal verder geen ene moer [Razz]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Misschien heb je wat freeware en open source software zoals ik? [Smile]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik draai Linux, dus hier no problemo [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
Misschien heb je wat freeware en open source software zoals ik? [Smile]

hmm ja ook dat nog ja [Big Grin]
enne linux ga weg daarmee [Razz]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Weg daarmee? Dan bestond dit forum niet meer [Roll Eyes]

[ 09.07.2004, 02:09: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Weg daarmee? Dan bestond dit forum niet meer [Roll Eyes]

haha heb wat trauma op school gehad met Linux vandaar...hekelde me aan veel dingen...maarja 1maal geinstalled en nooit meer aangekomen [Razz] anders verneuk je linux weer en vastlopers zijn ook cool daar [Crazy]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS