geplaatst
Uit een onderzoek van IDC is gebleken dat gemiddeld 37 procent van alle gebruikte software in de Europese Unie illegaal is. In Nederland is 33 procent illegaal en hiermee komen we op de zeventiende plaats. Griekenland is het land waar de meeste software illegaal is, bijna tweederde is niet legaal.
Softwareproducenten lopen hierdoor wereldwijd meer dan 29 miljard dollar mis. In Nederland loopt het bedrijfsleven ongeveer 470 miljoen euro mis door het gebruik van piratenversies van onder meer Windows XP en Adobe Photoshop.
maak daar maar bij mij zeker 95% van, hooguit mijn drivers zijn legaal verder geen ene moer Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Weg daarmee? Dan bestond dit forum niet meer
[ 09.07.2004, 02:09: Bericht ge-edit door: NiMS ]
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
quote:Origineel van NiMS: Weg daarmee? Dan bestond dit forum niet meer
haha heb wat trauma op school gehad met Linux vandaar...hekelde me aan veel dingen...maarja 1maal geinstalled en nooit meer aangekomen anders verneuk je linux weer en vastlopers zijn ook cool daar