Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Veiligheid » Trojaans paard dat Windows XP SP2 firewall kan omzeilen

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Trojaans paard dat Windows XP SP2 firewall kan omzeilen
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Windows XP Service Pack 2 bevat allerlei verbeteringen die computers tegen malware en andere aanvallen zou moeten beschermen. Een van deze verbeteringen is de Windows XP SP2 firewall. De firewall is volgens dit artikel niet waterdicht. Het is namelijk mogelijk om een Trojaans paard te schrijven dat de firewall kan omzeilen, met alle gevolgen vandien. In het artikel wordt een proof of concept behandeld dat gebruikers thuis zelf kunnen testen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
kijk daar heb je het al he...SP2 nog meer problemen.
Zelfs als es meegemaakt dat ie mijn inet eruit gooide...toen ik een pc herinstalleerde bij iemand haha

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS