Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Veiligheid » Microsoft patcht adresbalk-bug Internet Explorer

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Microsoft patcht adresbalk-bug Internet Explorer
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Microsoft heeft besloten om een uitzondering te maken op de regel dat er maar één Internet Explorer patch per maand uitkomt, zo meldt News.com. In deze patch worden drie bugs verholpen. De eerste bug maakte het mogelijk om code uit te voeren op een pc als deze bepaalde websites bezocht. De tweede verpletterde bug zorgde voor het bekende probleem dat niet alle url's volledig werden weergeven in de adresbalk. De eedere oplossing van Microsoft, gebruikers kregen het advies om niet meer op links te klikken, was blijkbaar niet robuust genoeg. De derde fout zorgde ervoor dat er ongevraagd een bestand werd gedownload als er op een speciaal ontworpen link werd geklikt. Volgens Stephen Toulouse, de manager van Microsofts Security Response Center, is het erg belangrijk om deze patch te installeren en zal in de toekomst het aantal onverwachte patches zoveel mogelijk beperkt worden:
"We do believe very much in sticking to the once-a-month thing--our customers like the predictability," he said. "But we have always said that if we have to go out of the cycle to protect our customers we would do that." (tweakers)

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
is er toevallig vandaag de eerste begonne of gister?
zwaar irritant vin ik dit maar [Mad]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Geen idee, mozilla is toch beter [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Geen idee, mozilla is toch beter [Wink]

ja ik gebruik het ook maar Mozilla kan bij mij een ding niet goed renderen en dat is een hele lijst met foto's, daar verneukt hij als het ware mijn hele pagina als ik die wil zien [Mad] verder is het een zeer fijne browser...binnekort meer relasen erover...en in april Mozilla Firebird 1.0
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Website ontwikkelaars klagen over Microsoft patch

Verschillende website ontwikkelaars zijn niet blij met de patch die Microsoft onlangs online zette. De patch moet zwendelpraktijken voorkomen, maar zorgt er ook voor dat sommige applicaties, waar security niet belangrijk is, niet goed meer werken. "Microsoft mag dan legitieme redenen hebben om dit probleem te verhelpen, maar de manier waarop ze het gedaan hebben, door een industrie standaard zomaar uit te schakelen, is zeer vervelend," zo laat James Rosko, software programmeur, in dit artikel weten. Hij en andere programmeurs moesten vanwege de patch allerlei veranderingen aan websites doorbrengen. Microsoft reageerde door te zeggen dat ze het grote publiek hebben gegeven wat het wilde, namelijk meer veiligheid. Rosko erkent dat het niet slim is om een gebruikersnaam en wachtwoord in een URL te verwerken, maar onderstreept dat sommige applicaties geen security nodig hebben.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS