Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Actueel » Veiligheid » Bijna alle Chinese pc's besmet met virus

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Bijna alle Chinese pc's besmet met virus
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Van alle computers in China raakte het afgelopen jaar 85 procent besmet met een computervirus. Met name Sobig.F sloeg hard toe.

Dat blijkt uit onderzoek van het Chinese ministerie van Openbare Veiligheid. Volgens het onderzoek zou het toenemende gebruik van internet en e-mail debet zijn aan de verspreiding van virussen, zo bericht BBC News.

Met name het Sobig.F-virus heeft flink huisgehouden in China. Volgens schattingen is in augustus eenderde van alle computers in China met dit virus besmet geweest. De meeste Chinese pc-gebruikers weten niet hoe ze hun computer tegen virussen moeten beschermen en gebruiken geen anti-virussoftware, zo stellen de onderzoekers.

Volgens officiële cijfers hebben inmiddels 68 miljoen mensen internettoegang in China. In 1997 waren dat er nog maar een half miljoen.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat virus had blijkbaar zin in Chinees

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Dat virus had blijkbaar zin in Chinees

whahaha..ik denk het ja
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS