Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Computers » Hardware » Logitech Optical MX500 mouse

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Logitech Optical MX500 mouse
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben sinds vandaag gelukkige eigenaar van deze pracht muis, en heb besloten om er maar gelijk een leuke review over te schrijven.

Voor deze muis had ik (heb nog steeds overgens) een Logitech Mouseman Dual Optical. Deze muis was al heel precies ten opzichte van andere optische muizen.

Ik verwachtte daarom ook niet dat de nieuwe muis veel precieser zou zijn. Dat hij precieser was, dat had ik al gehoord.

Uit de doos, direct in het USB Slot. WinXP herkende hem netjes als een logitech MX500 muis. Daarna nog eventjes de drivers installeren die bij het cd'tje kwamen.

Dit was geen probleem. eventjes herstarten en de muis was geinstalleerd.

Het eerste wat me opviel is dat hij veel sneller reageerde dan de andere muis, en dat met hoge precisie. veel hoger dan met de oude muis.

De nieuwe MX500 heeft nog een 2e extra... hij komt namelijk met 8 programmeerbare knoppen. 2 standard (L&R), een drukbare scroll. boven en onder de scroll nog 1 knop die dezelfde functie kan krijgen (wat makkelijker scrolt omdat deze bijvoorbeeld hele pagina's kan scrollen.) daar onder nog een knop die standaard kiezen tussen applicaties kan bevatten.

vindt ik een beetje op een onlogische plek, want deze is niet makkelijk in te drukken. Je moet je handt van de muis halen om em in te drukken bij wijze van spreken.

Daarnaast kan met de muis nog 2 knoppen ingedrukt worden, welke onder internet explorer en netscape zullen zorgen voor heen en weer tussen pagina's bladeren (vorige, volgende)

Na het spelen ingame met deze muis merkte ik pas echt hoe precies deze muis is. Veel precieser dan me dual optical.

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
foto [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
issie niet cordless [Frown]
Want zo'n muis heb ik liever

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -

Dit is de MX700 verie van de muis, en deze is draadloos.

click image to view details

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja die muis ken ik ja...hij schijnt heel goed te zijn alleen was hij ook nog vrij duur enzo nog [Frown]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LPChip:
 -

Dit is de MX700 verie van de muis, en deze is draadloos.

click image to view details

Kijk nou, mijn muis [Smile]

Fantastisch dat ie eenvoudig kan worden opgeladen. Bovendien is ie redelijk zuinig met z'n batterijen.

De 'cruise control' knoppen zijn een handige en slimme vinding. Het extra knopje bovenop gebruik ik echter niet.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Cruise control? Gaat ie dan automatisch rijden ofzo?

Flikkert je muis van de tafel af [Confused]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Die knopjes werken als een soort pijltjestoetsen. Je hoeft bij een lange pagina dan niet de hele tijd te rollen met het wieltje.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heb de MX500 ook maar gekocht vandaag en het is zeker een leuk dingetje...leuke cruise control knoppies (zo krijg ik geen muis arm)..

Nee hij is echt fijn [Big Grin]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS