Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Foto's » NiMS Forum Beach Party- Pics (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: NiMS Forum Beach Party- Pics
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Jawel hier zijn ze dan!

De grote dank gaat uit naar Budha.

 -
Helaas is deze snelweg niet altijd zo leeg. Maar deze dag gelukkig geen file.

 -
NiMS en Stokkie zien er wat uitgeblust uit aangezien ze de auto op 40 minuten slenteren van het Kurhaus hebben geparkeerd.

 -
Een getraind oog kan net waarnemen dat Yoda toch echt een shirt aan heeft. Aangezien het volledige gezelschap uit mannen bestaat heeft niemand zonnenbrand bij zich. Ai...

 -
Bier? Daar moet ik nog even over nadenken.

 -
"Even kijken of ik je met geknepen ogen nog helder kan zien."

 -
Wel even afstand bewaren.

 -
Budha moest even een boertje laten.

 -
Dit is het hoogtepunt van ons uitzicht.

[ 10.06.2003, 16:33: Bericht ge-edit door: Budha ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
Ik ben NiMS, ben 24 jaar en doe Neo na.

 -
Hoezo was het druk?

 -
Raad eens waar Stokkie en Montoya naar kijken?

 -
Dit is het dieptepunt van ons uitzicht.

 -
Wie heeft z'n halve liter het eerst op, Stokkie of Budha? Heren klaar voor de start!

 -
Voor het eerst wordt de valse start niet veroorzaakt door de deelnemers maar door de starter: NiMS. Na het startsignaal te hebben gegeven bedenkt hij dat een filmpje leuker zou zijn dan een foto. Helaas is de wedstrijd al beslist eer NiMS door heeft dat ie al begonnen was.

 -
Stokkie kan dus rustig aan doen. 2e wordt ie toch wel.

 -
Zoveel zon is de immer binnen residerende Yoda te gortig en hij ruilt wijselijk van plaats met NiMS.

[ 10.06.2003, 19:55: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
Even kijken of ie dr nog is

 -
Nee, nee, ik wil niet op de foto, straks herkennen ze me nog.

 -
En dit was dus het kleinste glas.

 -
Bier.... Hier.....

 -
Y.M.C.A.

 -
LilWiz, NiMS, Stokkie, Montoya en Yoda.

 -
Kan dr iemand even een euro op de grond gooien?

 -
Geen idee wie het zijn, maar ze doen de voorgaande foto's vergeten.

[ 10.06.2003, 20:03: Bericht ge-edit door: NiMS ]

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
Even kijken of ik nog een zonnebril shake kan maken.

 -
"Must.. have.. food..!"

 -
"Als die serveerster niet snel komt neemt ik een voorafje."

 -
En hier kan je dus gewoon echt niets grappigs onder plaatsen.

 -
Vanwaar die gelukzalige glimlach!?

 -
Ah... vandaar!

 -
Heej stokkie! Kijk achter je.

 -
Even afkoelen maar.

[ 10.06.2003, 20:10: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
Tja, wat moet ik daar ook alweer mee?

 -
The difference between men and boys...

 -
NiMS neemt als enige de Tok Tok Wok. En dat terwijl de serveerster het herhaaldelijk afraadt.

 -
Voor €12,50 eet je de lekkerste saté die je ooit hebt geproeft. Het is heerlijk mals ossehaasvlees met wat groenvoer en kroepoek.

 -
Stokkie doet zijn naam eer aan, en kijkt of het stokkie ook in één keertje past.

 -
Hoewel deze foto anders suggereert hebben Stokkie en Budha in tijden niet zo lekker gegeten.

 -


 -
Alleen de bananenbladeren bleven over.

[ 10.06.2003, 20:14: Bericht ge-edit door: NiMS ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
NiMS houdt moedig vol en is voor de verandering weer eens als laatste nog aan het eten.

 -
De serveerster kan het niet geloven. Een hele kip!

 -
Nee, er zat niemand onder de tafel.

 -
Is het geen schatje? Ondanks verwoede pogingen kreeg NiMS het niet voor elkaar om haar de rest van de avond met ons te laten delen.

 -
 -
NiMS krijgt airhockeyles van Stokkie.

 -
Stokkie neemt helaas voortijdig afscheid waardoor hij Bulletproof Monk moet missen.

 -
NiMS parkeert ook altijd op invalidenparkeerplaatsen.

[ 09.06.2003, 00:27: Bericht ge-edit door: Budha ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
 -
Een gezellige dag wordt afgesloten in onze stamkroeg in Zeist.

 -
Misschien had NiMS iets eerder aan die 7-up moeten beginnen.

 -
"NiMS vision"

 -
Yoda en LilWiz luisteren aandachtig naar de spannende verhalen van Budha.

 -
Montoya wordt wat overmoedig en begint indianenverhalen te vertellen. Yoda's vrouw gelooft ze ook nog!

[ 09.06.2003, 00:33: Bericht ge-edit door: Budha ]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
NiMS,

Ik vond het een heerlijke dag! Het eten en het uitzicht waren uitstekend.

De overige forumleden hebben echt iets gemist. Volgende keer misschien?

Bedankt voor de organisatie! [Ok]

Een korte samenvatting:
[Cool] [Razz] [Beer] [wub] [clover] [beerchug] [sleepy]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Yoda
Becoming Member


Beoordeel
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor Yoda     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb voor het eerst dit jaar een aanzet tot een kleurtje op de huid!

Het was heerlijk weer (met bijpassend uitzicht!), een leuke film en gezellig!

Until next time! [Cool]

Berichten: 13 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Mar 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
waswel een leuk uitje met de jongens uit Zeist..Budha eindelijk es gezien verder nog Yoda en Montoya...topjongens [Ok]
Alleen ik misteeen paar mensen [cry]
heb ook veel gelache die dag enzo

Tot de volgende keer!!!

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
als ik naar de foto's kijk hebben jullie alleen maar gezeten, gezeten en gezeten. en tijdens dit zitten hebben jullie gedronken, gedronken en gegeten [Big Grin]

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Croaton:
als ik naar de foto's kijk hebben jullie alleen maar gezeten, gezeten en gezeten. en tijdens dit zitten hebben jullie gedronken, gedronken en gegeten [Big Grin]

Staand eten en drinken is ook niet alles [Wink]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van Croaton:
als ik naar de foto's kijk hebben jullie alleen maar gezeten, gezeten en gezeten. en tijdens dit zitten hebben jullie gedronken, gedronken en gegeten [Big Grin]

Staand eten en drinken is ook niet alles [Wink]
klopt, op het strand drinken gaat ook goed, staand, liggend, etc.. en wisselen van positie, had je meer vrouwelijk schoon (kunnen) zien.

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hier nog even een dankwoordje van mij voor deze gezellige dag! Hopelijk zijn er de volgende keer nog meer mensen aanwezig [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nims: beloofd [Wink]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS