Helaas is deze snelweg niet altijd zo leeg. Maar deze dag gelukkig geen file.
NiMS en Stokkie zien er wat uitgeblust uit aangezien ze de auto op 40 minuten slenteren van het Kurhaus hebben geparkeerd.
Een getraind oog kan net waarnemen dat Yoda toch echt een shirt aan heeft. Aangezien het volledige gezelschap uit mannen bestaat heeft niemand zonnenbrand bij zich. Ai...
Bier? Daar moet ik nog even over nadenken.
"Even kijken of ik je met geknepen ogen nog helder kan zien."
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
| IP: Gelogd |
Wie heeft z'n halve liter het eerst op, Stokkie of Budha? Heren klaar voor de start!
Voor het eerst wordt de valse start niet veroorzaakt door de deelnemers maar door de starter: NiMS. Na het startsignaal te hebben gegeven bedenkt hij dat een filmpje leuker zou zijn dan een foto. Helaas is de wedstrijd al beslist eer NiMS door heeft dat ie al begonnen was.
Stokkie kan dus rustig aan doen. 2e wordt ie toch wel.
Zoveel zon is de immer binnen residerende Yoda te gortig en hij ruilt wijselijk van plaats met NiMS.
[ 10.06.2003, 19:55: Bericht ge-edit door: NiMS ]
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
geplaatst
Even kijken of ik nog een zonnebril shake kan maken.
"Must.. have.. food..!"
"Als die serveerster niet snel komt neemt ik een voorafje."
En hier kan je dus gewoon echt niets grappigs onder plaatsen.
Vanwaar die gelukzalige glimlach!?
Ah... vandaar!
Heej stokkie! Kijk achter je.
Even afkoelen maar.
[ 10.06.2003, 20:10: Bericht ge-edit door: NiMS ]
NiMS neemt als enige de Tok Tok Wok. En dat terwijl de serveerster het herhaaldelijk afraadt.
Voor €12,50 eet je de lekkerste saté die je ooit hebt geproeft. Het is heerlijk mals ossehaasvlees met wat groenvoer en kroepoek.
Stokkie doet zijn naam eer aan, en kijkt of het stokkie ook in één keertje past.
Hoewel deze foto anders suggereert hebben Stokkie en Budha in tijden niet zo lekker gegeten.
Alleen de bananenbladeren bleven over.
[ 10.06.2003, 20:14: Bericht ge-edit door: NiMS ]
geplaatst
waswel een leuk uitje met de jongens uit Zeist..Budha eindelijk es gezien verder nog Yoda en Montoya...topjongens Alleen ik misteeen paar mensen heb ook veel gelache die dag enzo
Tot de volgende keer!!!
geplaatst
als ik naar de foto's kijk hebben jullie alleen maar gezeten, gezeten en gezeten. en tijdens dit zitten hebben jullie gedronken, gedronken en gegeten
-------------------- mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun" Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003
quote:Origineel van Croaton: als ik naar de foto's kijk hebben jullie alleen maar gezeten, gezeten en gezeten. en tijdens dit zitten hebben jullie gedronken, gedronken en gegeten
quote:Origineel van Croaton: als ik naar de foto's kijk hebben jullie alleen maar gezeten, gezeten en gezeten. en tijdens dit zitten hebben jullie gedronken, gedronken en gegeten
Staand eten en drinken is ook niet alles
klopt, op het strand drinken gaat ook goed, staand, liggend, etc.. en wisselen van positie, had je meer vrouwelijk schoon (kunnen) zien.
-------------------- mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun" Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003
geplaatst
Hier nog even een dankwoordje van mij voor deze gezellige dag! Hopelijk zijn er de volgende keer nog meer mensen aanwezig
-------------------- En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA... Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002