Goedzo?! NiMS Forum
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
  
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Archief » Archief » Tracks die beuqen.

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Tracks die beuqen.
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Drop hier de plaatnamen die echt beuqen.

-yoji biomehanika - bangin' globe (dj scot remix)
-dj vortex - come on and fight (dj gollum remix)
-Presswerk - Don't Cry (Dj Dean Remix)
-organ donors - Bad Karma Überdruck Remix)
-perfect phase - shooters (original mix)

Have fun [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Nims kiek ff op :"van wat voor muziekstyle houd jij?!" daar zie je nummers die ook niet slecht zijn:D kus, natasha.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
btw wat is het nieuwe nummer van scooter eigenlijk ik bedoel niet radio edit maar maxi cut (k bedoel nie da nummer dat dus grijs gedraaid word op mtv en the box:)), maar een mixje. ) Als je t weet , zet t dan ffkes hier neer thnx!!

kus moi

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Originally posted by Natasha:
btw wat is het nieuwe nummer van scooter eigenlijk ik bedoel niet radio edit maar maxi cut (k bedoel nie da nummer dat dus grijs gedraaid word op mtv en the box:)), maar een mixje. ) Als je t weet , zet t dan ffkes hier neer thnx!!

kus moi

[Confused]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Hier heb je wat beuQende nrs.
Just follow this link:Mijn playlist

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 9 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
lilwiz, wat is dr nu? is toch normale vraag of niet soms, beetje raar geformuleerd maar ja, je kent me.Kus, natas.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Originally posted by Natasha:
lilwiz, wat is dr nu? is toch normale vraag of niet soms, beetje raar geformuleerd maar ja, je kent me.Kus, natas.

Ten Eerste, was de smilie bedoelt dat ik het zelf ook niet wist welk nummer dat is van scooter [Wink]
Ten Tweede, ik ken je nog niet...tenminste ik heb je nog nooit ontmoet.(Bij QLimax gebeurt dat denk ik wel als je ook komt)

kus, LilWiz

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Volgens mij komt ze niet naar qlimax, aangezien ze zichzelf een trance mietje noemt [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
hahahaha Nimsjuh ssssst hahaha nee das iets van Timmie en mij [Smile] [Smile] ik n trancemietje? haha nee hoor, hardstyle lieverd, maar n plaat van tiesto is ook altijd lekker. Qlimax? dunno, time+place-->? ik zie t wel. Lilwiz kus terug en wie weet n keer n meeting........ [Wink]
bubye, Natasha.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Originally posted by Natasha:
hahahaha Nimsjuh ssssst hahaha nee das iets van Timmie en mij [Smile] [Smile] ik n trancemietje? haha nee hoor, hardstyle lieverd, maar n plaat van tiesto is ook altijd lekker. Qlimax? dunno, time+place-->? ik zie t wel. Lilwiz kus terug en wie weet n keer n meeting........ [Wink]
bubye, Natasha.

Qlimax is de 21e September in Zoetermeer als je dat wilt weten en de tijd (meeting tijd) zazl wel om 01.00u zijn...als je dit bedoelt met "Qlimax? dunno, time+place"
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Juist lilwiz, de 21e is het. En ik zou snel zijn met je kaartje, want die gaan meestal hard! Zou wel relax zijn als iedereen komt [Big Grin]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
   Open Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS