Goedzo?! NiMS Forum
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
  
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Archief » Archief » Waar gaan we naartoe met vakantie? (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Waar gaan we naartoe met vakantie?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Ik ga dit jaar naar Turkije. Wel iri dat ze daar niet aan de euro doen zeg. Ben je er net aan gewend, moet je alsnog gaan omrekeken.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Albufeira, Algarve, zuiden Portugal dus, wordt vast wel relaxed en voor mij nixx omrekenen:D

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gigakai
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor gigakai     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Kreta, Chersonissos... 26 juli t/m 9 aug.. Hopelijk lekker stampen daar.. maarja.. is nog afwachten.. maar ik zal me er vast wel vermaken..
Berichten: 19 | Plaats: Didam/ Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Remy-gsus
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Remy-gsus     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Kreta Chersonisos, 9 augustus tm 24
Heb er heeeeeel veel zin an!!!!!

Berichten: 3 | Plaats: Wassenaar | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Originally posted by Remy-gsus:
Kreta Chersonisos, 9 augustus tm 24
Heb er heeeeeel veel zin an!!!!!

Probeer je gigakay te ontlopen [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Ik ga maar eens naar de aarde.

Lijkt me een leuk trippie vanaf Jupiter [Wink]

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Ice
Junior Member


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Ice         Bewerk/Verwijder bericht 
Je kunt gewoon met Euro's betalen en ze hanteren
een gunstige wisselkoers [Wink]

Berichten: 3 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Relaxed! Dus ik kan beter euro's meenemen dan turkse ...... ?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
...Lira.

Ik ga twee weekies naar het vissersdorpje Cabanas nabij Tavira, Algarve, Portugal. [Smile]

Kijk maar bij Kras

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bulldozer
Half way Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bulldozer         Bewerk/Verwijder bericht 
Ik ga 2 weken naar het Portugese eiland Madeira [Smile] .
Berichten: 27 | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Originally posted by Budha:
...Lira.
Kijk maar bij Kras

Ga ja naar Canabis [Wink] ziet er leuk uit hoor!

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Smokr
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Smokr     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
ik ga 11 juli weg voor 3 weken naar Kos , daar ga ik ff met een groepje people zwaar naar de klote [Big Grin]
heb der al zin in

--------------------
Handtekeningen worden onderaan je reactie geplaatst. Je mag in deze handtekening UBB Code� gebruiken, maar geen HTML. UBB Code� Plaatjes zijn toegestaan.

Berichten: 122 | Plaats: Uithoorn | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
melv
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor melv     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
en ikke..... ik blijf lekker thuis
Berichten: 13 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Originally posted by melv:
en ikke..... ik blijf lekker thuis

Trek je het dit jaar niet, heb je grote plannen voor volgend jaar of heb je gewoon geen zin in het buitenland?

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Originally posted by melv:
en ikke..... ik blijf lekker thuis

onze melv gaat keihard beukuhhhh de gehele vakantie en €€€€€'s verdienen...

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
   Open Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS