Goedzo?! NiMS Forum
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
  
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Archief » Archief » Waar gaan we naartoe met vakantie? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Waar gaan we naartoe met vakantie?
househof
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 6 geplaatst      Profiel voor househof   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
ik ga naar KOS, voor twee weken!!
Berichten: 22 | Plaats: Amersfoort | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Owkeej. Het is 24 hectare groot, groen (juist: grasveld!) en er staat verder niets op. Ow kijk. een verdwaald tentje....

Nou daar zit ik dus, HELP! Frankrijk is de bestemming, aan de voet van een ijskoude gletsjer. VAKANTIE noemen ze dat!!

Gelukkig is er in de wijde omtrek geen enkele winkel te bekennen en geen discotheque!!!!!!!!! Gelukkig maar he...zou me teveel afleiding bezorgen hahahaha

Help mag ik naar een ander forum?? ghehe kus Natas ik ben weer ff weg doeggg

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Red Girl
Poster


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Red Girl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Nog even en dan toch eindelijk naar het heerlijke Turkse Alanya, al mag ik hopen dat het er lekker is. Een vriendin van me is deze week terug gekomen en heeft vier zwerfpuppies meegenomen, hopelijk waren dat de laatste vier, want ik heb dus echt geen zin in schooiende zieligkijkende lieve poesjes of hondjes naast me als ik lekker zit te genieten van mijn diner... Maareuh, je hoeft er dus niet om te rekenen???

--------------------
~~~~SPOOKY~~~~

Berichten: 109 | Plaats: Leeuwarden | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
   Open Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS