geplaatst
Het message Icon kan ik aan of uit zetten, ligt er maar net aan wat iedereen wel. Dus heb je hierover een mening? Let me know (en kai Ik weet die van jou dus al )
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Originally posted by gigakai: en zeg es dat stefan ze icon kleiner moet maken..
Heb ik dus maar even voor je gedaan
-------------------- People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect. Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Originally posted by gigakai: ow en waar slaat dat member rated op? snap ik ook niet helemaal.. :S
Klik er maar is op, dan wordt het wel duidelijk. Je kan iemand een waardering geven.
|
geplaatst
en waarom staat er close topic, move topic en delete topic onder aan de pagina? kan ik daar iets mee? of is dat alleen voor jou?
Berichten: 19 | Plaats: Didam/ Zeist | Geregistreerd: Jul 2002
|
quote:Originally posted by gigakai: en waarom staat er close topic, move topic en delete topic onder aan de pagina? kan ik daar iets mee? of is dat alleen voor jou?
Dat is alleen voor moderators. Ik weet alleen niet waarom iedereen dat te zien krijgt. Ik ben bang dat ik dat niet kan aanpassen.
|
geplaatst
Denk dat de plaatjes in signature ook wel 'uit' gzet kan worden, zelfdde als wat kai zegt dus...moet wel overzichtelijk blijven... Zeker mogen er meer leuke smilies komen, altijd leuk....maar das iets van latere zorg denk ik
edit: en dat member rated mag ook wel uit van mij....je hebt er weinig aan vind ik zelf....aangezien iedereen hiero toch wel bekend is enzo...het zegt verders niks...
quote:Origineel van Karen: ik vind dat 'todays active topics' uitermate handig, dus ik eis op elke pagina een link daarna toe
Hier sluit ik me helemaal bij aan!
De member-rating vind ik ook niets toevoegen, maar de signatures vind ik cool. Ik lees ze bijna altijd. Grote logo's zoals van LPChip zijn echter uitermate irritant.
geplaatst
Ik gebruik de "Actieve onderwerpen" pagina als een tracker. Wanneer iemand gereageerd heeft kun je dat meteen zien. Ik heb er 2 vragen over.
1.) Is deze pagina aan een datum gebonden of aan een periode? Het eerste is namelijk irritant rond middernacht. Een periode van 24 uur is dan veel rielekster.
2.) Kunnen de links naar de onderwerpen vanaf deze locatie direct naar de laatste pagina van een onderwerp gaan? Nu moet je iedere keer onnodig de eerste pagina laden.
quote:Origineel van Budha: Ik gebruik de "Actieve onderwerpen" pagina als een tracker. Wanneer iemand gereageerd heeft kun je dat meteen zien. Ik heb er 2 vragen over.
1.) Is deze pagina aan een datum gebonden of aan een periode? Het eerste is namelijk irritant rond middernacht. Een periode van 24 uur is dan veel rielekster.
2.) Kunnen de links naar de onderwerpen vanaf deze locatie direct naar de laatste pagina van een onderwerp gaan? Nu moet je iedere keer onnodig de eerste pagina laden.
1) Ja, rond middernacht is hij weer helemaal leeg. Helaas niet in te stellen.
2) Nee dit is niet in te stellen.
|
quote:Origineel van Budha: Ik gebruik de "Actieve onderwerpen" pagina als een tracker. Wanneer iemand gereageerd heeft kun je dat meteen zien. Ik heb er 2 vragen over.
1) Ja, rond middernacht is hij weer helemaal leeg. Helaas niet in te stellen.