Goedzo?! NiMS Forum
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
  
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Archief » Archief » idee over het forum (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   
Auteur Onderwerp: idee over het forum
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Het message Icon kan ik aan of uit zetten, ligt er maar net aan wat iedereen wel. Dus heb je hierover een mening? Let me know (en kai Ik weet die van jou dus al [Wink] )

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gigakai
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gigakai     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
ow en waar slaat dat member rated op? snap ik ook niet helemaal.. :S
Berichten: 19 | Plaats: Didam/ Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Originally posted by gigakai:
en zeg es dat stefan ze icon kleiner moet maken..

Heb ik dus maar even voor je gedaan [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Originally posted by gigakai:
ow en waar slaat dat member rated op? snap ik ook niet helemaal.. :S

Klik er maar is op, dan wordt het wel duidelijk. Je kan iemand een waardering geven.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
gigakai
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor gigakai     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
en waarom staat er close topic, move topic en delete topic onder aan de pagina? kan ik daar iets mee? of is dat alleen voor jou?
Berichten: 19 | Plaats: Didam/ Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Originally posted by gigakai:
en waarom staat er close topic, move topic en delete topic onder aan de pagina? kan ik daar iets mee? of is dat alleen voor jou?

Dat is alleen voor moderators. Ik weet alleen niet waarom iedereen dat te zien krijgt. Ik ben bang dat ik dat niet kan aanpassen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Mooi werk weer hoor NiMS [Ok]
Gaat er weer stukken op vooruit

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Denk dat de plaatjes in signature ook wel 'uit' gzet kan worden, zelfdde als wat kai zegt dus...moet wel overzichtelijk blijven...
Zeker mogen er meer leuke smilies komen, altijd leuk....maar das iets van latere zorg denk ik

edit: en dat member rated mag ook wel uit van mij....je hebt er weinig aan vind ik zelf....aangezien iedereen hiero toch wel bekend is enzo...het zegt verders niks...

[ 06-11-2002, 19:03: Message edited by: Stokkie ]

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Stokkie
Daily Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Stokkie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Nadat thread gesloten is vind ik het slotje niet echt duidelijk te zien....weet niet of er suggesties zijn dit duidelijk te maken???

--------------------
Vive La Smurfistence!!!

Berichten: 478 | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
ik vind dat 'todays active topics' uitermate handig, dus ik eis op elke pagina een link daarna toe [Smile]

[ 07-11-2002, 13:36: Bericht ge-edit door: Karen ]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van Karen:
ik vind dat 'todays active topics' uitermate handig, dus ik eis op elke pagina een link daarna toe [Smile]

Hier sluit ik me helemaal bij aan!

De member-rating vind ik ook niets toevoegen, maar de signatures vind ik cool. Ik lees ze bijna altijd.
Grote logo's zoals van LPChip zijn echter uitermate irritant.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Ik gebruik de "Actieve onderwerpen" pagina als een tracker. Wanneer iemand gereageerd heeft kun je dat meteen zien. Ik heb er 2 vragen over.

1.) Is deze pagina aan een datum gebonden of aan een periode? Het eerste is namelijk irritant rond middernacht. Een periode van 24 uur is dan veel rielekster.

2.) Kunnen de links naar de onderwerpen vanaf deze locatie direct naar de laatste pagina van een onderwerp gaan? Nu moet je iedere keer onnodig de eerste pagina laden.

[ 07-11-2002, 14:34: Bericht ge-edit door: Budha ]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van Budha:
Ik gebruik de "Actieve onderwerpen" pagina als een tracker. Wanneer iemand gereageerd heeft kun je dat meteen zien. Ik heb er 2 vragen over.

1.) Is deze pagina aan een datum gebonden of aan een periode? Het eerste is namelijk irritant rond middernacht. Een periode van 24 uur is dan veel rielekster.

2.) Kunnen de links naar de onderwerpen vanaf deze locatie direct naar de laatste pagina van een onderwerp gaan? Nu moet je iedere keer onnodig de eerste pagina laden.

1) Ja, rond middernacht is hij weer helemaal leeg. Helaas niet in te stellen.

2) Nee dit is niet in te stellen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Budha:
Ik gebruik de "Actieve onderwerpen" pagina als een tracker. Wanneer iemand gereageerd heeft kun je dat meteen zien. Ik heb er 2 vragen over.

1.) Is deze pagina aan een datum gebonden of aan een periode? Het eerste is namelijk irritant rond middernacht. Een periode van 24 uur is dan veel rielekster.

2.) Kunnen de links naar de onderwerpen vanaf deze locatie direct naar de laatste pagina van een onderwerp gaan? Nu moet je iedere keer onnodig de eerste pagina laden.

1) Ja, rond middernacht is hij weer helemaal leeg. Helaas niet in te stellen.

2) Nee dit is niet in te stellen.

1) Dat zuigt.
2) Da's jammer [Frown] .

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
hej die nieuwe icontjes zijn echt leuk hoor Juul! [Ok] good work [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 3 pagina's: 1  2  3   

     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
   Open Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS