Goedzo?! NiMS Forum
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
  
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Archief » Archief » wat vinden jullie van de nederlandse politiek??

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: wat vinden jullie van de nederlandse politiek??
FUBAR
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor FUBAR   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
ik vind het echt erg klote op het moment met het gevallen kabinet enzo!!!!! wat vinden jullie revan??

--------------------
TERROR-----

Berichten: 25 | Plaats: Wageningen/Amsterdam | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Tja, het kon niet goed blijven gaan, dus op een gegeven moment moest er een streep onder getrokken worden. Wel balen dat er een half jaar niet geregeerd is.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Het is duidelijk dat het met het huidige kabinet niet kon dat is zeker. Ik hoop dat bij de nieuwe verkiezingen Harry Potter niet meer premier is, maar iemand anders. Ik heb echt geen idee op wie ik nu zou moeten stemmen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
De VVD heeft aangegeven om (eindelijk) variabele maximum snelheden tewillen introduceren. Op rustige momenten moet je op veilige wegen dan iig 130 mogen. En wegen waar de grens nu nog op 100 ligt kunnen dan naar 120.

Ik twijfelde al niet, maar dit is de klap op de vuurpijl!

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Originally posted by Budha:
De VVD heeft aangegeven om (eindelijk) variabele maximum snelheden tewillen introduceren. Op rustige momenten moet je op veilige wegen dan iig 130 mogen. En wegen waar de grens nu nog op 100 ligt kunnen dan naar 120.

Wel een beetje raar dat ze daar op dit moment mee komen.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
   Open Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS