Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Vriendschap of liefde?

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Vriendschap of liefde?
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja het is al laat maar dan nog...ik was eens aan het nadenken over iets.

Stel je voor je heb met diegene een hele goede band, alles loopt zeer goed en soepel. Maar nu krijgt de een meer gevoelens voor de ander dan alleen maar vriendschap.
Hoe zouden jullie hiermee omgaan?? Zou je het de een vertelle dat je meer voelt dan vriendschap en daardoor de vriendschap op het spel kan zette...of zou jij jezelf er van proberen te verzetten tot die gevoelens van liefde?

Leuke kwestie zolaat op de avond nog [Embarrassed]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het is een moeilijke kwestie omdat er aan beide kanten zowel voor als nadelen zitten...

Als je het nml verteld loop je het risico om je vriendschap kwijt te raken, maar mss voelt ddie andere eprsoon wel exact hetelfde en kun je hier een mooie relatie uit krijgen..

Vertel je het echt niet, loopt je vriendschap niet echt stuk al denk ik dat je onbewust toch anders met die persoon zal omgaan.. En als je het niet verteld weet je nooit of het wederzijds is dus mss loop je wel iets heel moois mis..

Ik denk dus dat ik het zou vertellen, maar dit ben ik... Hoop dat je er wat aan hebt [Wink]

[Kiss]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Nou tam...ik kan me goed indenken wat jij hier zegt en ben het gedeeltelijk eens met je.

Ik denk dat ik je advies daarom ook gedeeltelijke op ga volgen.
En heb altijd wel iets aan jouw adviezen [Wink]

je hoort van me

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik ben eigenwijs (duh) en kies toch maar voor vriendschap...dit is me veel belangrijker. Sommige mensen zie je maar een paar keer en dan nooit meer maar bij deze persoon heb ik het gevoel dat ik die langer blijf zien en dus voor de zekerheid van vriendschap ga. Achteraf kant het allemaal nog veranderen [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
gaat dit over wie ik denk dat het gaat..?

[Kiss]

[ 09.06.2005, 14:53: Bericht ge-edit door: Sweetammy ]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Sweetammy:
gaat dit over wie ik denk dat het gaat..?

[Kiss]

week nie...vertel mij eens aan wie jij dacht dan? Ben ik wel benieuwd naar.
(je weet me te vinden, dus ik wacht af)

[Kiss]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS