Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Liefdesbedrog?

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Liefdesbedrog?
nathalie
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor nathalie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Heyla iedereen,

Iedereen weet hoe ingewikkeld de liefde in elkaar zit, daarom zit ik met een klein probleempje! Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen, want ik weet echt niet wat te doen.

Omdat ik nogal zéér kieskeurig ben, heb ik eigenlijk nog niet veel ervaring met relaties en zo. En dat vind ik best o.k., maar door dit gebrek weet ik ook niet direct of een jongen wel degelijk met me wil zijn voor de fun of voor serieus! Wat héél belangrijk voor me is, doordat ik een super kwetsbaar meisje ben op gebied van liefde.

Nu heb ik vorig jaar een jongen leren kennen van Marokkaanse afkomst en ik heb hem kei graag. Eigenlijk is hij wel alles wat ik van een jongen verwacht. Maar vorig jaar kende ik hem nog niet zo super goed en zag ik hem ook alleen maar als een vriend. Ik had eigenlijk nooit kunnen denken dat ik ooit gevoelens voor hem zou krijgen.

Ik kwam van iedereen te horen dat hij een oogje op me had, maar daar bleek ik eerlijk gezegd in het begin geen interesse voor te hebben. Ik denk wel dat hij dat door had en heeft ondertussen ook een ander meisje leren kennen die hem zelfs héél graag zag en daar is hij dan ook iets mee begonnen,…

Naargelang het jaar voorbij ging leerde ik hem dus ook méér en méér kennen, ook al omdat hij op dezelfde school zat zoals mij. Maar onze omgang was nogal puur vriendschappelijk en gesloten.

Z’n vriendinnetje daar en tegen was nogal vrij jaloers en kon het dan ook niet verdragen wanneer hij bij me was of met me omging. Ook omdat er roddels rond gingen dat hij met mij wou. Soms hadden ze wel hun discussies en nog meer wanneer bleek dat ik dit schooljaar met hem in klas zou zitten. Daar heb ik hem ook beter leren kennen. Wij twee waren altijd samen en na 9 maanden verkering heeft hij het dan ook gedaan gemaakt met z’n vriendinnetje. Hoewel ik vermoeden had dat dit alles door mijn schuld kwam.

Nu heeft hij me zo ver kunnen krijgen dat ik serieuze gevoelens voor hem heb gekregen, en ik wil echt iets met hem beginnen en ik denk ook hij met mij. We hebben al samen eens gekust en zo, en we doen toch alsof we samen zijn, maar eigenlijk zijn we niet samen, versta je.

Maar het probleem is dat z’n vriendinnetje nog denkt dat zij en hem nog samen zijn. Ze zitten gewoon ingewikkeld in elkaar, alsook hem en ik. Ik heb er eigenlijk geen probleem mee dat ze dat nog denkt, maar ik vraag me gewoon af waarom hij het haar dan niet duidelijk maakt dat er dan ook niks meer tussen hen mogelijk is?

Na hun breuk heeft hij zich helemaal op mij gericht en wanneer z’n ex-vriendinnetje belde wou hij nooit opnemen. Maar nu 3 maand later komen ze gelukkig weer overeen en dat vind ik best in orde en dat heb ik hem ook gezegd. Als hij weg wil met haar mag hij gerust, maar het verdachte vind ik dat hij het altijd verzwijgt wanneer hij naar haar gaat. Ik heb hem al duizenden keer gezegd dat ik niet jaloers zal zijn en ik er begrip voor heb als hij met haar weg wil.

Vorige keer lag ze voor een bepaalde reden in de kliniek en ging hij haar bezoeken. Achteraf zei hij dat haar familie die daar ook was, hem nog steeds behandelen alsof hij haar lief is. Maar wat kan dat ook niet anders, als dat meisje nog steeds denkt dat ze samen zijn?
Ik vind het maar verdacht dat hij het haar niet wil zeggen dat er tussen hen niets meer mogelijk is, en ook wanneer ze afspreken probeert hij het te verzwijgen voor mij. Maar hoe dan ook ben ik altijd boos op hem daarvoor, maar wanneer ik hem zie, ben ik dat al gauw weer vergeten of heb ik er gewoon geen zin in om erover te beginnen. Ik vind het gewoon belachelijk eigenlijk dat ik over zulke dingen moet praten met hem, we zijn tenslotte alle twee volwassen mensen.

Nu, ik heb niks van problemen met dat meisje, maar gewoon met het feit of hij nu met onze voeten aan het spelen is of niet? Zou het mogelijk zijn wanneer hij bij z’n ex-vriendinnetje zit, hij haar alles voor liegt en hetzelfde bij mij doet wanneer hij met mij alleen is? Of zie ik gewoon een illusie tussen de vriendschap van hen? Of zou het kunnen dat hij toch nog gevoelens voor haar heeft? Maar dan ook nog voor mij,…

Ik weet het echt niet meer, ik dacht dat ik hem kon vertrouwen en dat doe ik eigenlijk nog altijd. Maar sinds ik weet dat hij dingen voor mij verzwijgt, weet ik het niet langer meer. Ik heb echt geen zin om nog eens gekwetst te worden door een jongen.

Kan iemand mij raadt geven, a.u.b.!!!! Alvast bedankt.

Berichten: 2 | Plaats: Antwerpen | Geregistreerd: Dec 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoi Nathalie,

Bedankt voor je vertrouwen ook al ken je ons niet. Ik ben van mening dat eerlijkheid in een relatie het belangrijkste is. Hetgeen je hierboven verteld komt over alsof jouw vriend niet helemaal eerlijk tegen je is. Ik weet niet of dat zo is, of dat daar een goede reden voor is, maar het zou zo moeten zijn dat jij en je vriend hier over moeten kunnen praten. Als jullie dat niet kunnen dan lijkt het me niet verstandig om er uberhaubt mee verder te gaan. Tenslotte moet je elkaar wel kunnen vertrouwen en nog belangrijker: goed communiceren.

Ik denk dat je je geen zorgen moet maken over dat andere meisje, in die zin: als je vriend haar leuker vind kiest hij toch wel voor haar (niet lullig bedoeld). Hij moet alleen wel kiezen, hij kan niet van twee walletjes eten. Communiceren is het belangrijkste en wordt vooral niet boos! Probeer erachter te komen wat hij voelt, wat jij voelt en vooral wat jullie willen.

Veel succes! En laat even weten hoe dit afloopt als je wilt.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
nathalie
Junior Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor nathalie     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoi hoi,

ik heb eigenlijk maar één ding te zeggen:

JONGENS ZIJN BASTARDS!!

En ook al denk je dat er uitzonderingen zijn, wel... dat zijn er NIET!!

Hoe kon ik nou zó stom zijn? Word ik nu éindelijk eens verliefd op een jongen waarme ik het super mee kon samen hebben, blijkt hij toch nog iets te hebben met z'n ex-vriendinnetje!!

Ja inderdaad! Hij had dus toch nog iets met haar.

Aaargh, ik denk dat ik gewoon feminste ga beginnen worden, echt waar, weet je. Ik had éindelijk mezelf toevertrouwd dat ik niet zo paranoïa moest zijn en dat het gewoon puur vriendschap was tussen hen. Ik was éindelijk terug gelukkig omdat ik eigenlijk hem wél vertrouwde en ik een serieuze relatie met hem wou beginnen. Ik was éindelijk klaar om me volledig te geven aan hem!

Ik was zelfs van plan die komende dindsdag met hem op restaurant te gaan eten. Tot,... hij het weer eens heeft moeten verneuken!

Het begon allemaal vrijdag avond op oudejaars. Hij wist nog niet exact naar waar hij heen ging en ik vroeg hem als hij dan niet eens bij me wou langs komen? Omdat m'n ouders toch niet thuis waren. Gewoon, eventjes, want het was ook al weer 4 dagen geleden dat ik hem had gezien. Dus het was niet dat ik hem niet voldoende vrijheid ofzo gaf?

Hij zei dat hij zéker ging komen, maar dat ik niet boos mocht zijn als hij toch niet kon! Dat vond ik al een stomme zin, want als je toch zéker bent dat je komt,... waarom zou ik me dan zorgen moeten maken dat hij niet zou komen? Alhoewel, ik wist dus al op voorhand dat hij niet zou komen. Aï aï, maar daar was ik niet boos om ofzo, ik begrijp dat wel, want hij had ook afgesproken met z'n vrienden om nieuwjaar te vieren. En het was niet dat ik hem verplicht had om te komen.

Dus wanneer ik hem belde was hij op weg naar een "vriend", dat zei hij tegen mij,... Maar paar dagen nadien (+ Hij heeft al een héle week niets meer van hem laten horen)was ik op msn aan het praten met een meisje dat hij toevallig ook kent. En van haar ben ik te weten gekomen dat hij nieuwjaar gevierd heeft bij z'n ex-vriendinnetje!!!!

Dus hij heeft wéér eens gelogen én dan komt z'n ex-vriendinnetje nog eens voor mij op de 1ste plaats.

Nu ben ik écht pissed off, en ik wil hem zo slaan! Weet je, als hij gewoon de waarheid had gezegd ging ik daar absoluut geen problemen mee gehad hebben, maar nu heeft hij het weer eens verneukt en voel ik me wéér eens gekwetst,... door een jongen!

Ik versta gewoon niet, hebben jongen dan geen hart? Ik weet nu wel zéker dat ik niet 3 keer, niet 4 keer, niet 5 keer maar wel 6 keer zal nadenken vooraleer ik een relatie aanga met iemand, want ik vertrouw niemand meer!!!

Zo is het dus afgelopen en afgelopen zal het ook zijn. Bye bye.

P.S.: Iemand tips om wraak te nemen op je (ex) vriendje?

Berichten: 2 | Plaats: Antwerpen | Geregistreerd: Dec 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Maria
Moderator


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Maria     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Hoi Nathalie,

Bedankt voor je vertrouwen ook al ken je ons niet. Ik ben van mening dat eerlijkheid in een relatie het belangrijkste is. Hetgeen je hierboven verteld komt over alsof jouw vriend niet helemaal eerlijk tegen je is. Ik weet niet of dat zo is, of dat daar een goede reden voor is, maar het zou zo moeten zijn dat jij en je vriend hier over moeten kunnen praten. Als jullie dat niet kunnen dan lijkt het me niet verstandig om er uberhaubt mee verder te gaan. Tenslotte moet je elkaar wel kunnen vertrouwen en nog belangrijker: goed communiceren.

Ik denk dat je je geen zorgen moet maken over dat andere meisje, in die zin: als je vriend haar leuker vind kiest hij toch wel voor haar (niet lullig bedoeld). Hij moet alleen wel kiezen, hij kan niet van twee walletjes eten. Communiceren is het belangrijkste en wordt vooral niet boos! Probeer erachter te komen wat hij voelt, wat jij voelt en vooral wat jullie willen.

Veel succes! En laat even weten hoe dit afloopt als je wilt.

ik ben het helemaal met je eens sjuul eerlijkheid voor alles [Razz]

--------------------
Gelukkig maken is gelukkig zijn.

Berichten: 436 | Plaats: Veghel | Geregistreerd: Jul 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
misschien kunnen we beter een topic plaatsen over of eerlijkheid een belangrijk punt in een relatie is wat denke jullie hiervan........?

[Kiss]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind het een goed idee. Maak maar aan en geef je mening [Smile]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS