Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Liefde op het eerste gezicht.

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Liefde op het eerste gezicht.
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wie heeft er wel eens liefde op het eerste gezicht meegemaakt? En zo ja, bleek dit na afloop een slechte keus te zijn geweest of niet?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ja meegemaakt...in me burgjaar...slechte keuze? Ja...althans vergist bleek achteraf en 7 maanden weggegooid...dus ja liefde is blind kan ik wel zegge..
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Maar lilwiz, heb je ook iets met diegene gekregen? Of was jij verliefd op haar, maar zij niet op jou?

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Evelien:
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Maar lilwiz, heb je ook iets met diegene gekregen? Of was jij verliefd op haar, maar zij niet op jou?

Nou evelien ik had wel iets met dr gekregen, maar in het begin voelde ik niet echt zozeer iets voor dr en zij wel voor mij. Later was ik stapel verliefd op dr zeg maar en toen het uit ging om een domme rede was ik zwaar aangeslagen.
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar dan is het toch niet meer echt liefde op het eerste gezicht? Maar eerder op het latere gezicht ofzo? Iemand anders?

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik heb wel mee gmaakt dat je elkaar heel vaag staat aan te gapen en dan loop je naar elkaar toe en je zoent meteen zonder dat je die gene kent heb daar daarna ook nog 6 maanden mee gehad dus jaah denk wel dat bestaat [Big Grin] en heb ook zeker een coole tijd gehad toen

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Evelien:
Maar dan is het toch niet meer echt liefde op het eerste gezicht? Maar eerder op het latere gezicht ofzo? Iemand anders?

nou ik had dr wel een tijdje ervoor opgemerkt maar had nooit het idee dat er iets kon ontstaan omdat ze ook met iemand anders iets had voor korte duur geloof ik...dus wel een klein beetje liefde op het eerste gezicht
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van misterm:
ik heb wel mee gmaakt dat je elkaar heel vaag staat aan te gapen en dan loop je naar elkaar toe en je zoent meteen zonder dat je die gene kent heb daar daarna ook nog 6 maanden mee gehad dus jaah denk wel dat bestaat [Big Grin] en heb ook zeker een coole tijd gehad toen

Maar elkaar wel gesproken? Of meteen kussen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
helemaal niet gesproken van te voren beetje stom naar elkaar zitten lachen

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Was dit een typisch geval van liefde op het eerste gezicht? En kwam je toen na een tijdje er eigenlijk achter dat ze helemaal niet zo leuk is als je in 1e instantie dacht?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
haha neej hoor ik ben gewoon niet zo lang verliefd [Razz] hahaa maar is nog steeds mijn beste vriendin en heeft nu met een vriend van mij dus zit allemaal wel goed

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS