Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Een op de veertien vrouwen vindt partner via internet (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   
Auteur Onderwerp: Een op de veertien vrouwen vindt partner via internet
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Bij HCCNet lezen we dat tegenwoordig zeven procent van de vrouwen een partner op internet heeft leren kennen. Vooral degenen die hun partner pas na hun dertigste hebben ontmoet, wenden zich vaker tot internet. Websites die als ontmoetingsplaats dienen trekken dan ook grote bezoekersaantallen; Relatieplanet heeft bijvoorbeeld meer dan 350.000 leden. Toch heeft internet niet alleen maar een goede invloed op relaties; steeds meer mensen gaan uit elkaar vanwege het chatgedrag van een van beiden, zo bleek uit eerder onderzoek.

Personen die via het internet met een ander hebben geflirt zien dat zelf praktisch nooit als incorrect gedrag, maar de partner voelt zich hier toch vaak gekwetst en verraden door. Hierbij doet het er niet eens toe of de internetrelatie ooit in het echt gezien is of niet. Verwacht wordt dat internet in de toekomst de grootste vorm van ontrouw zal worden, waarbij zelfs nog vermeld wordt dat dit wellicht nu al zo is.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
**No ComMenT*

uhm toch maar wel...
partner via Inet lijkt triest, heb dr zelf ook 1 keer een gehad, maar die heb ik wel int echt gezien ensow maar hij is nu eigenlijk mn beste vriend...... ach ik vind dat je het zelf moet weten je voelt altijd zelf wel aan of t goed zit of niet.

Toch?

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
**No ComMenT*

uhm toch maar wel...
partner via Inet lijkt triest, heb dr zelf ook 1 keer een gehad, maar die heb ik wel int echt gezien ensow maar hij is nu eigenlijk mn beste vriend...... ach ik vind dat je het zelf moet weten je voelt altijd zelf wel aan of t goed zit of niet.

Toch?

Ligt er maar net aan wat je bedoeld hiermee..een partner via Inet zonder elkaar ooit maar in het echt gezien te hebbe is triest ja..maar als je iemand leert kennen en ook nog in het echt gezien hebt enzo dan zou dit een normale zaak vinden. Want achter een beeldscherm is iedereen anders dan in het echt..Of lieg ik nu? En als je elkaar dan ziet dat weet je wel of het goed zit of niet (daarbij sluit ik me bij Natas aan)
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een partner vinden via internet vind ik wel vreemd... Je gaat toch juist af op de klik die er tussen 2 personen is en via een beeldscherm kun je dat niet hebben.. En op een beeldscherm zijn mensen idd anders dan IRL..

[Kiss]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Enkel alleen via internet lijkt me inderdaad niet mogelijk. Wel denk ik dat je ook via Internet een relatie enorm kan verdiepen/verbreden. Ik geloof daarom ook best dat een vriendschap door Internet kan uitgroeien tot een liefdes relatie.

Ik denk ook juist wel dat Internet ervoor zorgt dat veel mensen makkelijker een partner vinden, want het meest moeilijk bij daten en uitgaan bijvoorbeeld is toch wel het zetten van de eerste stap (openingszin vinden enzo). Door internet is deze "drempel" enorm verlaagd. Je loopt een chatbox binnen en begint te praten, en je hebt meteen contact.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het verlaagd wel de drempel, maar het is niet leuk om als vrouw op Internet in een chatbox te komen. Je krijgt zovaak:
"Heb je dikke tieten" "Ben je geil?" "wil je n****?" als eerste reactie. Ik vind het niet leuk. Pas als iemand normaal tegen mij doet dan zou ik aan een relatie kunnen denken, anders niet hoor.

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zou jij dan een relatie willen hebben over het Internet? Dus bijvoorbeeld met iemand uit de VS bijv. En dat begint dus op een normale manier.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Evelien
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Evelien     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Het ligt eraan hoe het begint. Ik sta er niet per definitie negatief tegenover hoor.

Zijn hier dan nog leuke mannen [Wink]

--------------------
Dikke kus Eef.

Berichten: 59 | Plaats: Scherpendam | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik weet niet zal best wel kunnen gebeuren dat je mensen ontmoet via internet weet wel zeker

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Er zijn hier vast wel leuke mannen, heb je nog speciale wensen en eissen? [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hmm ik ben leuk [Razz] [Big Grin] lol

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
God, er is een vrouw in zicht, en Mark komt meteen in actie [Wink]

Nee ik denk dat sweetammy misschien wel iets voor je is [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
misterm
Zee Babaloeba


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor misterm     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ow ook goed [Razz] maar je weet hoe ik het doe he [Razz]

--------------------
Mag ik van jou de honing?

Berichten: 651 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Feb 2004  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Yep, maar je weet ook hoe de "master" het doet hè [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Zo word er ff over mij onderhandeld lekker zijn jullie, enne de master sjuul, leg eens uit, hoe doet de "master" dat dan [Wink]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 5 pagina's: 1  2  3  4  5   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS