Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » 'Lustrijder' botst bijna op agente

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: 'Lustrijder' botst bijna op agente
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een 28-jarige automobilist uit Sassenheim veroorzaakte in de nacht van dinsdag op woensdag op de A4 bijna een ongeluk doordat hij zich achter het stuur bevredigde. De man had de pech dat hij een politieagente uitkoos als lustobject, waardoor hij snel kon worden ingerekend.

De lustrijder zocht rond 01.00 uur oogcontact met de 27-jarige agente, die na haar dienst op weg was naar huis. De vrouw probeerde haar belager af te schudden door te remmen en weer gas te geven, maar de man bleef haar achtervolgen.

Tijdens het rijden begon de automobilist zich zichtbaar te bevredigen. De man verloor daarbij de macht over zijn stuur. De politieagente wist een aanrijding te voorkomen door de berm in te rijden. Met haar mobiele telefoon waarschuwde zij collega's, die de opgewonden automobilist later bij zijn woning hebben aangehouden. De man heeft bekend.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS