Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Obsessies

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Obsessies
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hebben jullie weleens een obsessie voor iemand gehad? Of zijn jullie welleens iemands obsessie geweest? Zo ja wat heb je eraan gedaan of wat kan je eraan doen?

[Kiss]

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Een obsessie voor iemand heb ik in het bijzonder niet gehad althans wat wil je onder die obsessie verstaan dan. Ik ben wel es verliefd geweest enzo maar ik ga dr niet steeds over ligge dromen en weet ik het. Of speciaal iets doen wat diegene dan wil ofzo. En of iemand ooit een obsessie gehad/of heeft over mij is me ook nog niet tegen gekomen. ik weet dat je dit geen leuk antw. van me vin Sweetammy maar dit is eerlijk.
De enigste obsessie die ik nog steeds heb maar dan niet over een bepaald persoon is draaien op draaitafels...dat is me enigste obsessie die ik heb.
Niet goed dan hoor ik het.

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik heb nog nooit een obsessie voor iemand gehad, en ik denk ook niemand voor mij. Het moeilijke van obsessies is dat als iemand een obsessie voor iemand zou hebben, deze dat vaak niet eens door heeft.

Een obessie komt voort uit het feit dat je iets wilt dat je eigenlijk niet kan krijgen, maar toch uit alle macht wilt krijgen. Vaak blijkt dat de obsessie helemaal niet voor hetgeen is wat het lijkt, maar juist de obsessie zelf is. Het blijkt vaak dat wanneer degene hetgeen gekregen heeft waarvoor de obsessie was, er eigenlijk helemaal niet blij mee is en dan toch weer meer / beter wil.

Hoe kan een obsessie ontstaan en hoe herken je het?
Een obsessie kan ontstaan wanneer iemand in jou ogen speciaal is, en een andere houding heeft tegenover jou dan andere mensen. Een glimlach kan al voldoende zijn als er nog nooit iemand tegen je geglimlacht heeft.
Nu hoeft het natuurlijk niet zo te zijn dat zo'n speciaal gevoel meteen een obsessie is, echter kan het er wel eentje worden.

Zie het als drugs, je wilt steeds weer dat speciale gevoel terug, dus naar mate de obsessie verder groeit, kan je zelfs ook verslavings verschijnselen hebben.


Wil je weten of jij ook een obsessie voor iemand hebt, dan kun je jezelf de volgende vragen stellen:
-Voel ik zulke gevoelens ook voor iemand anders?
-Probeer ik toch uit alle macht iets te bereiken, terwijl ik diep van binnen weet dat het fout is?
-Heb ik ooit wel is een dag niet aan die persoon gedacht?
-Als deze persoon zou overlijden, zou ik dan ooit nog is gelukkig kunnen zijn?
-Zou ik alles wat ik heb, voor deze persoon opgeven?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS