Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Wanneer is iemand lief? (Pagina 2)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Wanneer is iemand lief?
MG
Becoming Member


Beoordeeld:
4
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor MG   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Nightfall:
als ze slikt, dan is ze lief.

Maar als ze gorgelt, dan slooft ze zich uit.

--------------------
www.fok.nl

Berichten: 19 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van MG:
quote:
Origineel van Nightfall:
als ze slikt, dan is ze lief.

Maar als ze gorgelt, dan slooft ze zich uit.
is dat als ze gorgelt en doorslikt of gorgelt en uit spuugt ? of maakt dat neit uit [Confused]
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dan is ze gewoon smerig [Big Grin]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GitzwartFRL
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor GitzwartFRL     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als je iemands icons jat ben je NIET lief!

--------------------
Ik ben echt triest!

Berichten: 18 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Armani
Half way Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Armani   Homepage         Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van GitzwartFRL:
Als je iemands icons jat ben je NIET lief!

Nee oke, maar wij 2 vinden elkaar wel lief

--------------------
Fuck me

Berichten: 28 | Plaats: gaat je niks aan | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GitzwartFRL
Becoming Member


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GitzwartFRL     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Armani:
quote:
Origineel van GitzwartFRL:
Als je iemands icons jat ben je NIET lief!

Nee oke, maar wij 2 vinden elkaar wel lief
Dat dan weer wel. [Smile]

--------------------
Ik ben echt triest!

Berichten: 18 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hihi een rochelende , spugende meid die je schopt is dus funest [Big Grin]

en ik? ben ik eigenlijk lief? [Razz]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Bottebijl
Half way Member


Beoordeel
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor Bottebijl     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
ben ik eigenlijk lief? [Razz]

Neuken ?
Berichten: 28 | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nee ik hou niet van pizza.

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Bottebijl:
quote:
Origineel van Natasha:
ben ik eigenlijk lief? [Razz]

Neuken ?
Er wordt hier niet gedold met moderators die je niet kent...dus hou je ff in aub en vooral als je net nieuw bent hier
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Lekker Puh **steekt tong uit**

whehehehe de wereld is mooi...... [Big Grin] [naughty]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS