Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Wanneer is iemand lief? (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   
Auteur Onderwerp: Wanneer is iemand lief?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Wanneer geef jij iemand het label, "Jij bent lief!"?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou als iemand zegt dat ie de hele tijd aan je denkt, als ie complimentjes maakt, als ie je helpt met dingen zoals t schoonmaken van de hele bar, als ie later weggaat zodat ie je naar huis kan brengen, als ie iets te eten voor je haalt, als ie zegt dat ie zn relatie op wil geven voor je

DAN IS IEMAND IN MIJN OGEN LIEF!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Da Pief
Half way Member


Beoordeeld:
2
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Da Pief     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
als je steve heet ben je ook meestal wel lief

--------------------
aint no party like an alcoholicparty

Berichten: 32 | Plaats: Venlo VVV !!! | Geregistreerd: Okt 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Da Pief:
als je steve heet ben je ook meestal wel lief

het is goed dat je meestal zegt [Wink]

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
what about Claudia?

[blink]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
iedereen is wel es lief...de een is lief als ie slaapt en de andere heeft het gewoon als een goed karakter enzovoort.

Dus wanneer is iem. lief? dat hangt van veel factoren af denk ik zo...veel mensen die mij kenne zegge dat ik lief ben. Dus ja, ik zou het niet weten wanneer iem. lief is [blink]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik zal is aangeven wanneer ik iemand lief vind:

Ik ben meer iemand van gevoel, dus ik vind iemand heel gauw lief, als het goed voelt. Maar erg belangrijk vind ik de uitstraling en hoe iemand lacht.
Iemand die dus "verwaand" of "bitcherig" gedraagt vind ik niet lief.

Verder vind ik mensen lief als ze een goedaardig karakter hebben. Ook vind ik een hoog "knuffel" gehalte wel bijdragen aan hoe lief iemand is.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
effe vraagje dan schat, hoe vind je mij dan, lief of niet?
want k gedraag me ni eg op zn schattigst hier zullen w emaar zeggen. IRL knuffel ik wat vaker dan ik hier neer zet IYKWIM
en bitcherig gedrag is soms noodzakelijk, maar er is n heel verschil tussen n bitch zijn, en/ of het gedrag ervan vertonen. Ik vind dat mensen lief zijn als ze aan andere mensen denken, in hun denkwijze, maar zeker ook in hun gedrag en houding naar anderen. Wat je zegt op n forum zegt in principe veel over je denkwijze, maar is niet zo heel duidelijk te evenaren want jeziet niet hoe iemand er bij kijkt en of ie knipoogt, dat soort dingen. En dat doe ik nogal vaak, iets vertellen met n heel sneaky glimlachje [Wink] [Wink]

En flirten ove rn forum kan je (hier) al helemaaaaaal vergeten, wel ooit geprobeerd maar (niet grandioos maar toch) totaal mislukt, k maakte die gene eerder aant lachen dan dat ie.... najah U understand..... :S

als ik met iemand praat of n gesprek heb kijk ik die persoon het liefste aan. K raak mensen ook vaak aan, is voor mij n teken van : hey... k mag je wel and ur my friend. Mensen met wie ik omga weten dat al. Maar vaak levert dat ook weer problemen op omdat n boy dat weer heeeel anders opvat.

ach ja, shit happends!

mensen die lief zijn, hebben laten merken aan de buiten wereld dat ze open stana voor nieuwe dingen en echt zo veel mogelijk hun best doen om n ander te respecteren en te begrijpen.

Om nou te zeggen dat ik mezelf lief vind... Mwah ik kom niet altijd even lief over. maar merendeel van de tijd (glim)lach ik heel schattig oor [Wink] [Wink]

[wub]
hahaha dikke kussssssssss en btw ontzettend leuk topic!

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Of ik je lief vind kan ik niet zeggen zonder je eerst gezien te hebben. Dus na de meeting kan ik het je wel vertellen [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Of ik je lief vind kan ik niet zeggen zonder je eerst gezien te hebben. Dus na de meeting kan ik het je wel vertellen [Wink]

idem hier [Big Grin]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
**** wenst zichzelf naar n andere plek ****

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
**** wenst zichzelf naar n andere plek ****

Welke plek had je in gedachten?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LPChip
I love Chips


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LPChip   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
nou... spanje als het ff kan... tis daar lekker warm nu [Smile]

--------------------
"Je bent ondersteboven, als je neus loopt, en je voeten ruiken!" - LPChip
"LPChip zegt tegen LPChip: Ben ik gek?" - LPChip

Berichten: 325 | Plaats: Jupiter | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
neuh ik verwens mezelf ff naar zeeland ofsow... Of naar arnhem, op de korenmarkt.....

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Nightfall
Junior Member


Beoordeel
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor Nightfall     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
als ze slikt, dan is ze lief.
Berichten: 4 | Plaats: leidschendam | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 2 pagina's: 1  2   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS