Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » De eerste kus.. (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   
Auteur Onderwerp: De eerste kus..
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Je kent het moment vast wel.
Na een avond gezellig doen, is het moment daar gekomen. Het is tijd om elkaar te kussen.....

Nu gaat het om het volgende:
Hoe weet je dat het moment daar is? Moet jezelf het initiatief nemen, of neemt de ander dat?
Vertel je ervaringen en deel het met ons.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Hoe weet ik wanneer het moment dr is..ik denk eerder dat het gwoon ineens komt, als je elkaar diep in de ogen ligt te staren dan kan het mmt ook er ineens zijn. Verder zelf initiatief kan wel of het komt van beide af zoals ik hierboven al zei. Tja een echte ervaring kan ik ff niet geven..het is gwoon een moment. Het gebeurd ineens

[ 20.02.2003, 15:27: Bericht ge-edit door: LilWiz ]

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
liekkos
Half way Member


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor liekkos     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
vroeger vroeg ik altijd, zullen we zoenen?
Nu doe je het gewoon als het moment daar is. Als je gesprek stil valt ofzo [Smile]

Berichten: 28 | Plaats: Den Haag | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Vooruit ik zal ook maar eventjes mijn ervaring delen:

Bij mij gaat het meestal vanzelf. Je kijkt elkaar diep in de ogen, en dan ga je met je mond naar de ander haar lippen toe. Als ze niet haar hoofd opzij draait dan kan de lol beginnen zeg maar.
Ik denk dat het belangrijkste toch echt oog contact is.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Vooruit ik zal ook maar eventjes mijn ervaring delen:

Bij mij gaat het meestal vanzelf. Je kijkt elkaar diep in de ogen, en dan ga je met je mond naar de ander haar lippen toe. Als ze niet haar hoofd opzij draait dan kan de lol beginnen zeg maar.
Ik denk dat het belangrijkste toch echt oog contact is.

Ja mee eens
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
[blink]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
[blink]

Geen ervaring mee?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
oogcontact en stiltes ja....je weet van elkaar toch wel dat het er op dat moment gaat aankomen
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
GoedeWiet
Member


Beoordeel
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor GoedeWiet   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Als je echt een droge bek hebt van het blowen is zoenen ook wel handig, al helemaal als je geen drinken hebt [Confused]

--------------------
goedewiet.no-ip.com

Berichten: 95 | Plaats: Arsse | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Vooruit ik zal ook maar eventjes mijn ervaring delen:

Bij mij gaat het meestal vanzelf. Je kijkt elkaar diep in de ogen, en dan ga je met je mond naar de ander haar lippen toe. Als ze niet haar hoofd opzij draait dan kan de lol beginnen zeg maar.
Ik denk dat het belangrijkste toch echt oog contact is.

Hoe recent zijn die ervaringen? Want ik neem aan dat je jouw vriendin voldoende aanvoelt... en dat ze d'r hoofd niet opzij draait [Big Grin] [naughty] [hug]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
dan trekt die der hoofd opzijn of zegt ie zoenen kreng

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
dan trekt die der hoofd opzijn of zegt ie zoenen kreng

Whahhahaha...ik lig dubbel BB...maar hij is cker wel strak ja...

(ja die onthou ik wel [naughty] )

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
wat gaat er gebeuren??? [Roll Eyes]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van BeachBabe:
dan trekt die der hoofd opzijn of zegt ie zoenen kreng

LOL, wie zal het zeggen [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik zeg het *overheersendgevoel komt boven*

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 4 pagina's: 1  2  3  4   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS