Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Verliefd op 2 mensen tegelijk? (Pagina 4)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 7 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7   
Auteur Onderwerp: Verliefd op 2 mensen tegelijk?
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Het ging over beachbabe, en die zal zulke geintjes niet met mij uithalen hoor [Smile] . Maar ik ben met je eens dat dat idd een klote geintje is. Is jou dat overkomen dan?

gelukkig niet!!! ik ben bijna 27 maanden in het "bezit"van een schat van een meid......

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Croaton:
ik ben bijna 27 maanden in het "bezit"van een schat van een meid......

Laat haar het maar niet horen [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hoezo niet?? ik zet bezit toch tussen aanhalingstekens, het is toch mijn vriendin, net zoals ik haar vriendin ben. ik wil hiermee echt niet zeggen dat ik bezitterig ben ofzo, integendeel.....

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 12 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Croaton:
hoezo niet?? ik zet bezit toch tussen aanhalingstekens, het is toch mijn vriendin, net zoals ik haar vriendin ben. ik wil hiermee echt niet zeggen dat ik bezitterig ben ofzo, integendeel.....

kunnen jongens ook vriendinnen zijn dan?? [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van Croaton:
hoezo niet?? ik zet bezit toch tussen aanhalingstekens, het is toch mijn vriendin, net zoals ik haar vriendin ben. ik wil hiermee echt niet zeggen dat ik bezitterig ben ofzo, integendeel.....

kunnen jongens ook vriendinnen zijn dan?? [Wink]
LOL, scherpe karen door de bocht [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van Croaton:
hoezo niet?? ik zet bezit toch tussen aanhalingstekens, het is toch mijn vriendin, net zoals ik haar vriendin ben. ik wil hiermee echt niet zeggen dat ik bezitterig ben ofzo, integendeel.....

kunnen jongens ook vriendinnen zijn dan?? [Wink]
LOL, scherpe karen door de bocht [Wink]
Whaha..goed bezig Karen
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Croaton
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Croaton     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
quote:
Origineel van Croaton:
hoezo niet?? ik zet bezit toch tussen aanhalingstekens, het is toch mijn vriendin, net zoals ik haar vriend ben. ik wil hiermee echt niet zeggen dat ik bezitterig ben ofzo, integendeel.....

kunnen jongens ook vriendinnen zijn dan?? [Wink]
hmmm, zeer scherp.....zoiets noemen ze volgens mij een typefout......maar nu weer ontopic.......

--------------------
mijn naam spreek je niet uit als Cro-aton, maar op zun engels "Krotun"

Berichten: 219 | Plaats: Kerkdriel | Geregistreerd: Feb 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 13 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Owh t kan nog veel erger hoor!

Je hebt van die mensen, en die kussen op 1 avond met n jongen. die jongen blijkt n broer te hebben, die verdacht veel op hem lijkt (ik was zat, dan lijkt n pleerol op n krant) en daar kus je ook mee. Je zegt tegen de ene jongen Piet en tegen de andere ook, maar dat boeit niet. Je blijft denken dat het 2 dezelfde zijn en dat ie zich steeds verdomde snel omkleed. Op n gegeven moment werd ik verliefd, op nr 1. Nr 2 kreeg dat door, en werd opeens heeeeeeeeeeeeel bezitterig. En dat moet ik dus niet hebben. Laat me van me vrijheid genieten, laat me lekker dansen met iedereen, geen gezeik aan mekop over wat wel en niet mag. Nr 2 is nogsteeds boos op me. Maar ik was op beide verliefd. en hoe je t went of keert, dr word dr altijd eentje gruwelijk gekwetst. de beste oplossing blijft om geen van beide te kiezen en de scheldwoorden voor lief te nemen.
Had ik toen ook moeten doen.

Maar who cares, heb nu n schat van n vriend voor al bijna 2 en n halve maand (jahaa, t schiet al op!) en die wil ik nooit mee rkwijt. (heb mezelf altijd voorgehouden dat mannen [alien] zijn, maar dr is dr nu eentje die me eindelijk n beetje overtuigd heeft [Big Grin] [Big Grin] [Big Grin]
Haha hoe duidelijk kan ik t maken, Lil wiz, k vin je leuk!!


Muhahahha grapjuhhhhhhhhhhhhhhh me grote liefde is en blijft Robert.........
[wub] [wub] [wub]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Whahaha...die Natas....wat een gekkie ben je ook he om meteen mij aan te vallen.
Nee ik hou ook van jou hoor..maar dan in een andere zin van houden

[Kiss] je voor Natas

Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
hahahahhaha ik hou ook van jou lieverd

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Natasha:
hahahahhaha ik hou ook van jou lieverd

Wat doe je nu...dit zou tusse ons blijven Natas...nu weet iedereen het dat we een underground relatie voeren [Wink]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Maar de broer van robert is dus boos op je? Of is dat een oudere relatie waar je het over had?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Natasha
Niet te stoppen!


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Natasha   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
as they say: IN YOUR DREAMS BABY


( en dan nog niet)

en nims: neuh, da was n half jaartje terug sweety [Big Grin]

--------------------
En uiteindelijk kom je elkaar allemaal weer tegen bij de IKEA...

Berichten: 464 | Plaats: Arnhem | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik denk wel dat het kan hoor op 2 mensen verliefd zijn. Netzoals je ook van meer dan 2 mensen kunt houden.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Sweetammy
Moderator


Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Sweetammy     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Dat ben ik met je eens sjuul

--------------------
Als je droom groot genoeg is, kunnen zelfs je vijanden je niet stoppen!

Berichten: 365 | Plaats: Driemond | Geregistreerd: Mei 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 7 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS