Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Verliefd op 2 mensen tegelijk? (Pagina 1)

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!   Dit onderwerp heeft 7 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7   
Auteur Onderwerp: Verliefd op 2 mensen tegelijk?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Kan je op 2 mensen tegelijk verliefd zijn? Of kan je alleen maar op 1 persoon verliefd zijn?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ja natuurlijk kan dat! Ik heb t zelf nog nooit echt meegemaakt d8 ik zo, en dat wil ik ook zo houden [Smile]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
ik zeg niet dat dit onmogelijk is maar het kan wel..volgens mij heb ik dit wel es gehad, maar dat weet ik zo niet meer
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Is toch raar eigenlijk? Waarom kan je verliefd worden op 2 mensen? Klinkt toch juist vreemd? Verliefd betekent toch dat je alleen nog maar aan die persoon kan denken enzo. Hoe kan het dan als je alleen nog maar aan 2 personen kan denken? Lijkt me vet ingewikkeld.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
ik zeg niet dat dit onmogelijk is maar het kan wel..volgens mij heb ik dit wel es gehad, maar dat weet ik zo niet meer

Volgens mij als je het gehad had, dan zo je het nog wel weten. Het lijkt me namelijk erg [Confused]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
kan wel hoor [Razz]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
kuin
Poster


Beoordeeld:
3
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor kuin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
sex met 2 mensen tegelijk kan ook [Razz] [Razz] [Razz]

--------------------
Kill Bill _O_

Berichten: 102 | Plaats: zeist | Geregistreerd: Jan 2003  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
kan wel hoor [Razz]

Heb jij het dan meegemaakt?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
kan wel hoor [Razz]

Heb jij het dan meegemaakt?
Laat ik het maar es toegeven dat het wel in mij geval was dat ik op 2 meisjes tegelijk verliefd ben geweest...zo nu zijn we ook van dit gezeur af. En ik ben er voor uitgekomen, maar ik noem geen namen, ook al kenne jullie ze niet of wel..
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Laat ik het maar es toegeven dat het wel in mij geval was dat ik op 2 meisjes tegelijk verliefd ben geweest...zo nu zijn we ook van dit gezeur af. En ik ben er voor uitgekomen, maar ik noem geen namen, ook al kenne jullie ze niet of wel..

Maar hoe kan dat dan? En vond je dat niet apart? En was je op de een dan minder verliefd dan de ander?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Maar hoe kan dat dan? En vond je dat niet apart? En was je op de een dan minder verliefd dan de ander?

Hoe het kwam, dat weet ik echt niet hoor, maar het kwam ineens denk ik wel. En apart vond ik het niet echt, misschien wel raar. Verder minder verliefd op de ander dat zal wel een oorzaak geweest kunnen zijn, althans het gevoel werd wel wat minder naarmate ik steeds meer ging concentreren op die ander en meer mee omging enzo
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Grappig dat dat kan. Dus het is een beetje een overgang naar wat nieuws. Maar om nu te zeggen dat je verliefd was op 2 tegelijk? Je was meer aan het overgaan naar de ander.
Maar als je dan iets zou krijgen met de 1e, hoe zou je je dan voelen over de 2e?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Grappig dat dat kan. Dus het is een beetje een overgang naar wat nieuws. Maar om nu te zeggen dat je verliefd was op 2 tegelijk? Je was meer aan het overgaan naar de ander.
Maar als je dan iets zou krijgen met de 1e, hoe zou je je dan voelen over de 2e?

Ja ik sta dr ook een beetje versteld van hoor. E ik denk ook dat het meer een overgang is ja wat je hierboven heb gezegd. Maar als ik dan iets zou krijgen met de 1e dan neemt niet af dat ik nog wat kleine prikkelingen heb voor de 2e. En dan toch zeg tegen mezelf ach ja...ik ga niet weer van 2 beschuitjes eten..laten we het maar houen op 1tje
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Maar als ik dan iets zou krijgen met de 1e dan neemt niet af dat ik nog wat kleine prikkelingen heb voor de 2e. En dan toch zeg tegen mezelf ach ja...ik ga niet weer van 2 beschuitjes eten..laten we het maar houen op 1tje

Alsof je je gevoel zo makkelijk zou kunnen regelen. Ik hoop niet voor je dat je het ooit (nog) meemaakt.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van LilWiz:
Maar als ik dan iets zou krijgen met de 1e dan neemt niet af dat ik nog wat kleine prikkelingen heb voor de 2e. En dan toch zeg tegen mezelf ach ja...ik ga niet weer van 2 beschuitjes eten..laten we het maar houen op 1tje

Alsof je je gevoel zo makkelijk zou kunnen regelen. Ik hoop niet voor je dat je het ooit (nog) meemaakt.
Als ik me gevoel zou kunnen regelen dan zat ik nu niet thusi maar ergens anders en verder weet ik wel zeker dat ik dit niet ga meemaken, want ik heb mezelf alweer gevonden. Dus het komt nooit meer voor dat staat vast
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
  Dit onderwerp heeft 7 pagina's: 1  2  3  4  5  6  7   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS