Goedzo?! NiMS Forum Nieuw onderwerp  Reageer
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Forum hernoemd naar liefde

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Forum hernoemd naar liefde
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Omdat ik de liefde toch iets breder vind, en ook beter de lading vind dekken, heb ik dit forum hernoemd van sex naar liefde.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 14 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
en dat heb ik altijd al gevonden, good work Juul [Wink]

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van vitamin:
en dat heb ik altijd al gevonden, good work Juul [Wink]

Had je best mogen zeggen hoor [Smile] maar 10x [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
ThApocalypse
Poster


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor ThApocalypse     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik wil SEX trug [Wink]

--------------------
Hardhouse Music Makes Me HoRNeY........ohhhhh YeaH!!

Berichten: 119 | Plaats: VenraY | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 10 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Ik wil SEX trug [Wink]

Neem een vriendin of train je rechterhand [Big Grin]

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
Ik vind LIEFDE een veel beter woord, daar kun je tenminste meer dingen in kwijt. Bij SEX was het alleen maar over sex...nu is het wat uitgebreider..goed werk Juul [Beer]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van Budha:
quote:
Origineel van ThApocalypse:
Ik wil SEX trug [Wink]

Neem een vriendin of train je rechterhand [Big Grin]
Of links natuurlijk.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
Ik vind LIEFDE een veel beter woord, daar kun je tenminste meer dingen in kwijt. Bij SEX was het alleen maar over sex...nu is het wat uitgebreider..goed werk Juul [Beer]

Kijk, ik heb mijn volgende biertje alweer verdiend [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van NiMS:
Kijk, ik heb mijn volgende biertje alweer verdiend [Wink] [/QB]

hmm...zal dan 14 maart worde he [emot-angel]
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht   Reageer met Quotes 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van NiMS:
Kijk, ik heb mijn volgende biertje alweer verdiend [Wink]

hmm...zal dan 14 maart worde he [emot-angel] [/QB]
[beerchug] [Razz]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

Snelle Reactie
Bericht:

HTML staat uit.
UBB Code™ staat uit.

Kant en klare Graemlins
   


     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  Reageer Sluit Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS