Goedzo?! NiMS Forum
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
Nieuw onderwerp  
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
mijn profiel | leden lijst inloggen | registreer | zoek | faq | forum home

  volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
»
» Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Goedzo?! NiMS Forum » Cafe » Liefde » Te weinig tijd voor een vriendje / vriendinnetje?

 - UBBFriend: Email deze pagina naar iemand!    
Auteur Onderwerp: Te weinig tijd voor een vriendje / vriendinnetje?
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 5 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Beste moderators.

Wat moet je doen als je gewoon veels te weinig tijd hebt, om uberhaubt een relatie te beginnen?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
erover praten met je wederhelft lijkt me. Praten is het belangrijkste in een relatie.
Op basis daarvan moet je denk ik je besluit nemen.

Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
erover praten met je wederhelft lijkt me. Praten is het belangrijkste in een relatie.
Op basis daarvan moet je denk ik je besluit nemen.

Maar zeg maar, voordat je uberhaubt een relatie hebt? Dus je hebt er nog geen één, maar je leven is al te druk om er nog een relatie bij te hebben.
Ben je dan wel klaar voor een relatie, of moet je dan maar w8en?

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
vitamin
Moderator


Beoordeeld:
5
Icoon 7 geplaatst      Profiel voor vitamin   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Dan moet je of geen relatie beginnen, of zorgen dat je tijd maakt (of een relatie beginnen met iemand die helemaal niet wil dat je er altijd voor haar bent ofzow, k vraag me alleen af of die mensen bestaan [Wink] )

--------------------
Blablabla

Berichten: 425 | Plaats: Noord-Holland -> Velsen | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
ja dan zou ik ook geen relatie gaan beginnen. Ik heb zelf vaak momenten dat ik t zo druk heb dat ik geeneens vrije tijd heb. op die momenten denk ik ook vaak genoeg dat ik daar geen tijd voor heb en er daarom niet aan begin
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van vitamin:
Dan moet je of geen relatie beginnen, of zorgen dat je tijd maakt (of een relatie beginnen met iemand die helemaal niet wil dat je er altijd voor haar bent ofzow, k vraag me alleen af of die mensen bestaan [Wink] )

eentonige mensen dan die een relatie voeren die voor elkaar geen tijd hebben dan
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
QstevenQ
Miauw


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor QstevenQ     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van LilWiz:
quote:
Origineel van vitamin:
Dan moet je of geen relatie beginnen, of zorgen dat je tijd maakt (of een relatie beginnen met iemand die helemaal niet wil dat je er altijd voor haar bent ofzow, k vraag me alleen af of die mensen bestaan [Wink] )

eentonige mensen dan die een relatie voeren die voor elkaar geen tijd hebben dan
op me stage is er een vrouw (met wie ik daar goed kan opschieten) die zoiets heeft. haar vriend woont in breda, zij in a'dam. maar beiden hebben het superdruk, en zien elkaar 1x per week. maar dan zijn ze wel dolgelukkig om elkaar dan weer te zien en...etc.. het kan zo zn voordelen hebben.
Berichten: 238 | Plaats: Almere | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
op me stage is er een vrouw (met wie ik daar goed kan opschieten) die zoiets heeft. haar vriend woont in breda, zij in a'dam. maar beiden hebben het superdruk, en zien elkaar 1x per week. maar dan zijn ze wel dolgelukkig om elkaar dan weer te zien en...etc.. het kan zo zn voordelen hebben.

Maar dan leer je elkaar toch helemaal niet kennen? Ik zie er zo het voordeel niet zo van in.
Maar het kan ook zo'n circeltje zijn.
Ik heb het te druk voor een relatie. Ik heb geen relatie dus kan ik het druk hebben, etc.

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
LilWiz
life ain't hard, just don't make it hard


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor LilWiz   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van Steven-H@rddrive:
op me stage is er een vrouw (met wie ik daar goed kan opschieten) die zoiets heeft. haar vriend woont in breda, zij in a'dam. maar beiden hebben het superdruk, en zien elkaar 1x per week. maar dan zijn ze wel dolgelukkig om elkaar dan weer te zien en...etc.. het kan zo zn voordelen hebben.

Maar dan leer je elkaar toch helemaal niet kennen? Ik zie er zo het voordeel niet zo van in.
Maar het kan ook zo'n circeltje zijn.
Ik heb het te druk voor een relatie. Ik heb geen relatie dus kan ik het druk hebben, etc.

Waarom zijn ze dan een relatie begonnen...als ik een relatie zou hebben dan zou ik dusdanig tijd maken voor mijn vriendin hoor...Anders heeft het ook geen nut. Je verwaarloost elkaar dan maar
Berichten: 3613 | Plaats: Venray | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Whehheheh jules.. Owh owh .. Als je het te druk heb moet je in een goeie relatie beetje rust aan mekaar gunnen .. ben je zo druk dat je nooit tijd heb.. Dan gewoon geen relatie [Smile]

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
NiMS
Links of rechts?


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor NiMS   Homepage     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van BeachBabe:
Whehheheh jules.. Owh owh .. Als je het te druk heb moet je in een goeie relatie beetje rust aan mekaar gunnen .. ben je zo druk dat je nooit tijd heb.. Dan gewoon geen relatie [Smile]

Nee ik heb het niet te druk hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn [Wink]

--------------------
People are like pieces of a puzzle. We all fit together, but not all of us connect.

Berichten: 6985 | Plaats: Zeist | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
Budha
Welcome back NiMS


Beoordeeld:
5
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor Budha     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
Had je misschien een specifiek voorbeeld in gedachten?


Liefde is geen keuze, het overkomt je. [Love] [loveys] [hug] [kiss_1] [sex]

Iemand die altijd bezig is en weinig tijd heeft zal waarschijnlijk merken dat zijn/haar levenspatroon veranderd wanneer hij/zij een relatie begint.

--------------------
Signatures zijn zooooo 2003!

Berichten: 866 | Plaats: Bilthoven | Geregistreerd: Jul 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
quote:
Origineel van NiMS:
quote:
Origineel van BeachBabe:
Whehheheh jules.. Owh owh .. Als je het te druk heb moet je in een goeie relatie beetje rust aan mekaar gunnen .. ben je zo druk dat je nooit tijd heb.. Dan gewoon geen relatie [Smile]

Nee ik heb het niet te druk hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn [Wink]
Ik bedoelde dit topic slimpie..

Maar ik ben het eens met budha.. Liefde kan je niet uit de weg gaan.. Ontkennen wel .. maar het overkomt je toch wel

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
BeachBabe
Moderator


Beoordeeld:
4
Icoon 1 geplaatst      Profiel voor BeachBabe     Stuur een nieuw prive bericht       Bewerk/Verwijder bericht 
naja hier heeft ook niemand meer wat over tezeegen => eindeloze discussie

--------------------
Sex is the Key 2 life Communication = sex

Berichten: 80 | Plaats: weesp | Geregistreerd: Nov 2002  |  IP: Gelogd | Rapporteer dit bericht aan een Moderator
   

     » Mijn recente berichten « | » De actieve onderwerpen van vandaag «
Nieuw onderwerp  
Onderwerp Gesloten  Onderwerp Gesloten
Open Onderwerp   Feature Onderwerp   Verplaats onderwerp   Verwijder onderwerp volgend oudste onderwerp   volgende nieuwste onderwerp
 - Printer-versie van dit onderwerp
Spring naar:


Neem contact met ons op | Nims home

Copyright 2004 Ni-Frith Media Systems

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.0
Vertaald door NiMS